וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הליגה הספרדית עוברים מערוץ הספורט ל-ONE

14.7.2015 / 17:14

פרסום ראשון: רעידת אדמה בעולם שידורי הספורט; אחרי למעלה משני עשורים, קיבלה מנהלת הליגה הספרדית הצעה גבוהה יותר מ-ONE. בערוץ הספורט אישרו לוואלה ברנז'ה כי הופסקה ההתקשרות

עריכת וידאו: מרום שפיצר

ערוץ הספורט איבד את זכויות השידור של הליגה הספרדית בכדורגל, זאת לאחר יותר משני עשורים שבהם העביר את המשחקים - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מי שרכש את הזכויות הוא ערוץ הטלוויזיה של אתר ONE שהציע סכום גבוה יותר.

הליגה הספרדית מרכזת עניין רב, בעיקר במשחקי הקלאסיקו בין ריאל מדריד וברצלונה, בזכות כוכבים כמו כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי.

ההסכם של מנהלת הליגה הספרדית עם ערוץ הספורט הסתיים השנה, לאחר שב-2012 חידש הערוץ את ההתקשרות ל-3 עונות נוספות. על פי ההערכות עבור משחקי הליגה הספרדית שילם הערוץ 1.5 מיליון דולר. הזכויות היו לשידורים בטלוויזיה, בערוץ ה-HD, באינטרנט ובסלולר.

מדובר במכה עבור ערוץ הספורט וקבוצת RGE. הקבוצה שרכשה את ערוץ 10 לאחר ששילמה כ-200 מיליון שקלים, מחזיקה בשבעה ערוצי ספורט וטלוויזיה בכבלים ובלווין. שידורי הליגה הספרדית הוא אחד הנכסים הבולטים שממנו נהנה.

אתר ONE הוקם ב-1999, השיק ב-2011 את ערוץ הטלוויזיה "ערוץ ONE", המשודר גם הוא בחברות הכבלים והלווין HOT ו-YES. האתר רכש את כל הזכויות, כולל שידורים בערוץ HD וכן בסלולר.

בערוץ הספורט אישרו כי הופסקה ההתקשרות עם הליגה הספרדית.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully