וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: הסמול פורוורד ווילי וורקמן חתם לעונה אחת

11.7.2015 / 20:21

שחקן הפועל תל אביב בעונה החולפת (25, 1.98 מטר) בחר בהצעה של אשדוד וחתם עם אופציה לעונה נוספת, לאחר שהאדומים לא מימשו את האופציה. לקבוצה הוצע נאור שרון, כוכב נבחרת העתודה

שחקן הפועל תל אביב ווילי וורקמן מול שחקן עירוני נס ציונה טל דן. ברני ארדוב
תחנה שלישית שלו בישראל. ווילי וורקמן/ברני ארדוב

מצטרף חדש למכבי אשדוד. הסמול פורוורד ווילי וורקמן (25, 1.98 מטר) חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בקבוצה מהדרום, אחרי שהפועל תל אביב, בה שיחק בעונה שעברה, לא מימשה את האופציה עליו. האדומים רצו להמשיך בהתקשרות ושמרו איתו על קשר, אבל ההצעה שקיבל מאשדוד הייתה יותר טובה ולכן הוא עזב.

וורקמן הוא סמול פורוורד יהודי ונחשב לישראלי לאחר שביצע עליה לפני שנתיים. הוא שיחק במשך ארבע שנים במכללת ארמנסט, עמה זכה באליפות הליגה השלישית במכללות (NCAA3) כאשר קלע 12.2 נקודות בממוצע למשחק. ב-2013/14 שיחק וורקמן במדי הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית ורשם 9.3 נקודות (56 אחוזים מהשדה), 5.5 ריבאונדים, 3.6 אסיסטים ו-1.9 חטיפות בממוצע למשחק. בעונה החולפת קיבל רק 6.4 דקות בממוצע מעודד קטש בהפועל תל אביב ותרם 1.2 נקודות ו-1.4 ריבאונדים בלבד.

באשדוד, אותה ימשיך לאמן צביקה שרף, כבר חתומים זאק רוזן, ג'רמיין הול, יהוא אורלנד ונועם ליש. גם לרם אליאספור יש חוזה עם אופציית יציאה שלו, והוא שוקל לעזוב. אופציית הישארותו של אבי בן שימול קיימת, ולקבוצה הוצע נאור שרון, כוכב נבחרת העתודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully