וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור קינן תשמש ככתבת כלכלית של חדשות 10

8.7.2015 / 10:56

כתבת התחבורה של חדשות 10 תמונה לכתבת לענייני כלכלה ותצטרף אל דסק הכלכלה והצרכנות של החברה. מתן חודורוב ימשיך לשמש כפרשן ומגיש "אנליסט"

ליאור קינן. ענבל מרמרי, מערכת וואלה! NEWS
ליאור קינן/מערכת וואלה! NEWS, ענבל מרמרי

ליאור קינן, כתבת התחבורה של חדשות 10, תמונה לכתבת לענייני כלכלה בנוסף לתפקידה, ותצטרף אל דסק הכלכלה והצרכנות של החברה בראשותו של מתן חודורוב. חודורוב, פרשן חדשות 10 לענייני כלכלה, ימשיך בסיקור שוטף של התחום במהדורה ובתוכניות הערוץ וימשיך להגיש שלוש פעמים בשבוע את מוסף הכלכלה "אנליסט" במהדורה המרכזית עם תמר איש-שלום.

דסק הכלכלה והצרכנות של חדשות 10 הורחב לפני חודשים ספורים עם הצטרפות מגזין הצרכנות "ברקוד" בהגשת נגה ניר-נאמן, כתבת הצרכנות והתעופה של חדשות 10, למהדורה המרכזית. את המוסף עורך ליאור לנדנברג כשלצידו רכזת המערכת גלי לב-חיימוב.

גולן יוכפז: "אני שמח מאד על התקדמותה של ליאור ועל הצטרפותה אל דסק הכלכלה והצרכנות של חדשות 10, שהולך ומתרחב בהיקפי שידורו במהדורה המרכזית ולאורך שידורי החברה כולם. חדשות 10 שמה למטרה לטפל לעומק ובהרחבה בנושאים האזרחיים-כלכליים. חיזוק הדסק הכלכלי באמצעות ליאור הוא חלק מהמלך הזה, שזוכה לתמיכה ולאמון יומיומיים מצד צופינו".

מתן חודורוב: "בשנים האחרונות גדל לבלי היכר היקף הסיקור הכלכלי על כל היבטיו בתקשורת הישראלית כולה, ובייחוד בחדשות 10, וההחלטה להרחיב את הדסק בהתאמה היא צעד חשוב. אני שמח מאוד על העבודה המשותפת עם ליאור, שנמנית עם הכתבים החרוצים והמוכשרים ביותר בחדשות 10".

ליאור קינן: "שמחה מאד להצטרף לסיקור תחום הכלכלה, שהולך ומתרחב בחדשות 10, ומקווה להביא לצופינו ערך מוסף בתחום זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully