וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד שוקלת טרייד על ג'ו ג'ונסון, לו וויליאמס ובאס בלייקרס

הקאבס רוצים לצרף את הקלע, שברוקלין רוצה להשתחרר מחוזהו. הלייקרס צירפו מטורונטו את השחקן השישי של העונה וסיכמה עם פורוורד בוסטון. רג'י ג'קסון ירוויח 80 מיליון דולר לחמש עונות בדטרויט

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

קליבלנד מעוניינת לחזק את הסגל ולצרף עוד שחקן בכיר. ב-ESPN מדווחים כי הקאבס שוקלים להציע לברוקלין טרייד, שבמסגרתו ישלחו לנטס את החוזה של ברנדן הייווד, ובתמורה יקבלו את ג'ו ג'ונסון. הייווד מחזיק בחוזה של 10.5 מיליון דולר, שממנו אפשר להשתחרר עד ה-1 באוגוסט ולפנות מקום בתקרת השכר.

שחקן ברוקלין נטס ג'ו ג'ונסון. GettyImages
החוזה השני הכי גבוה בליגה, אחרי קובי. ג'ונסון/GettyImages

הנטס מצדם רוצים גם הם להשתחרר מהמשכורת של ג'ונסון לעונה הקרובה, שאמור לקבל 24.8 מיליון דולר בעונה הבאה (השחקן עם השכר השני הכי גבוה בליגה). לכן ההערכה היא כי טרייד בין הקבוצות יכלול יותר מרק את הייווד וג'ונסון, כשאחת האופציות שהועלו היא שחרור אנדרסון ורז'או. ג'ונסון העמיד בעונה הקודמת ממוצעים של 14.4 נקודות ב-44 אחוז מהשדה.

עוד ב-NBA:

* לו וויליאמס סיכם את תנאיו בלוס אנג'לס לייקרס. "יהאו" דיווח כי וויליאמס, שבשנה האחרונה העמיד ממוצעים של 16 נקודות ב-40 אחוז וזכה בתואר השחקן השישי במדי טורונטו, יחתום על חוזה של 21 מיליון דולר לשלוש שנים. כזכור, הלייקרס קרובים מאוד לצרף גם את רוי היברט, סנטר אינדיאנה.

* גם ברנדון באס מתקרב ללייקרס ועל פי ESPN, כבר סיכם בעל פה. התנאים בחוזה של באס, שירד משמעותית ביכולת בעונה החולפת והעמיד ממוצעים של 10.6 נקודות ו-4.9 ריבאונדים בבוסטון, טרם הובררו וייקבעו סופית רק לאחר שהסגל ב-LA יתגבש לחלוטין.

עוד באותו נושא

לברון ג'יימס לקליבלנד: קודם תחתימו את תומפסון, אחר כך נדבר

לכתבה המלאה
גארד טורונטו ראפטורס לו וויליאמס. AP
רכש מעניין. וויליאמס/AP

* דטרויט החתימה את רג'י ג'קסון על חוזה מקסימום, במסגרתו ירוויח הגארד כ-80 מיליון דולר בחמש עונות, ללא אופציות יציאה. אחרי שאיבדו את גרג מונרו למילווקי, הבאקס מנסים להבטיח גם את הישארותו של אנדרה דראמונד.

* רודני סטאקי יחתום על חוזה חדש באינדיאנה. סטאקי, 29, שהיה שחקן חופשי, יחתום לשלוש שנים בפייסרס, במהלכן ירוויח 21 מיליון דולר. בעונה שעברה הגארד רשם ממוצע של 12.6 נקודות ו-39 אחוז מהשלוש, ועל אף שהיה מבוקש בוושינגטון וביוסטון הבכירות יותר, העדיף להישאר באינדיאנה.

* דאלאס סיכמה על חוזה לשנתיים עם ג'רמי אוונס על שכר מינימום. אוונס (27, 206), בעבר זוכה תחרות ההטבעות, העביר את כל הקריירה שלו ב-NBA במדי יוטה (חמש עונות) ומחזיק בממוצע של 3.7 נקודות למשחק.

* אחרי שהחתימה את למרקוס אולדריג', סן אנטוניו משקיעה את מאמציה לשכנע את מאנו ג'ינובילי לשחק עוד עונה. אחרי שהצליחה להשאיר את דני גרין וקוואי לאונרד, ובמקביל לניסיונות לצרף את דייויד ווסט הוותיק, הספרס מחכים להחלטה של הארגנטינאי בן ה-37, שאכזב בפלייאוף האחרון בעונתו ה-14 בקבוצה.

* נשיא פורטלנד אישר: עוזר המאמן קים יוז פוטר מהקבוצה לאחר שחשף בראיון טלוויזיוני כי למרקוס אולדריג' יעזוב את המועדון לפני שיצאה הודעה רשמית.

(עדכון ראשון: 23:51, 5.7)

החתמת למרקוס אולדריג' בסן אנטוניו תאריך את השושלת של המועדון

רג'י ג'קסון דטרויט פיסטונס. AP
עוד חוזה מטורף ב-NBA. רג'י ג'קסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully