וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארה"ב: האם לואי סי קיי הוא מטריד נשים סדרתי?

5.7.2015 / 16:23

גופי תקשורת שונים בארה"ב מדווחים כי הקומיקאי הנערץ נוהג להזמין נשים לחדרו ולחשוף בפניהן את איבר מינו. לתלונות אין עד כה ביסוס רשמי ונציגיו של סי קיי מסרבים להתייחס אליהן

יח"צ - חד פעמי

האם לואי סי קיי עומד ללכת בדרכו של ביל קוסבי ולהפוך מקומיקאי אהוב לשנוא נפשה של התקשורת? לפי פרסומים בכלי תקשורת שונים בארה"ב בשבועות האחרונים, סי קיי נוהג להטריד מינית נשים באופן סדרתי. על פי הדיווחים, נרשמו במהלך השנים האחרונות מספר תלונות מצד קומיקאיות שהעידו כי סי קיי חשף בפניהן את איבר מינו וסירב לאפשר להן לעזוב.

התלונה הראשונה כנגד סי קיי נרשמה בפסטיבל הקומדיה של אספן ב-2012. טור אנונימי שפורסם באתר Gawker הסתמך על מקורות ולפיהם הזמין הסטנד-אפיסט צמד קומיקאיות לחדר המלון שלו, לאחר שסיים את ההופעה שנקבעה לו באירוע. השתיים הצטרפו אליו בשמחה, הציעו לו מריחואנה אך הוא סירב. מיד לאחר מכן שאל אותן אם ירגישו בנוח שישלוף את איבר מינו. הנשים, שחשבו שמדובר בבדיחה, הסכימו ולהפתעתן הקומיקאי נעמד מולן והחל לענג את עצמו. כשניסו לצאת מהחדר הוא חסם את יציאתן עד שהגיע לסיפוקו. אחת מהנשים הרגישה כל כך מעורערת בעקבות האירוע עד שהחליטה להתלונן בפני מארגני הפסטיבל. על פי עדותה, זמן קצר לאחר מכן זכתה לשיחת טלפון ממפיק בכיר שהסביר לה שאם הקריירה שלה חשובה, עדיף לה להפסיק לדבר על התקרית.

לואי סי קיי. GettyImages
יסתבך כמו קוסבי? לואי סי קיי/GettyImages

במסגרת בירור שנעשה ב-Gawker ניסו כתבי האתר ליצור קשר עם הקומיקאית. במהלך השיחה עמם השיבה להם כי העובדות שצוינו אינן נכונות וכי איננה מעוניינת לדבר. באתר Defamer פרסמו התכתבות מיילים שניהל סי קיי עם אחד ממעריציו. המעריץ שלח לקומיקאי הודעה ובה ביקש ממנו "להפסיק להטריד מינית נשים ולשלוף את איברו בכל הזדמנות". סי קיי השיב כי הוא מעוניין לשוחח עימו, ביקש לדעת כיצד הגיע אליו המידע והבטיח שיחזור אליו עם הסבר לכל שאלותיו. מאז חלפו מספר שבועות אך שיחה שכזו לא התקבלה.

קומיקאית נוספת בשם ג'ן קירקמן תיארה לאחרונה בפודקאסט שלה אדם שמזכיר מאוד את סי קיי. "הוא מפורסם מאוד, משהו ברמה של ביל קוסבי כרגע. הוא עשיר וגאון, בשלב הזה של חייו מגדירים אותו אפילו כבמאי צרפתי. יש איפול מלא על המעשים שלו. כולם מגינים עליו. הסוכנים שלי אמרו: 'ג'ן, זה לא שווה את זה. ייקרעו אותך לחתיכות, תראו מה עשו לנשים בפרשת קוסבי'. האיש הזה לא אנס אותי, אבל ידעתי שאם אמשיך להופיע לצדו, אמשיך לקבל את אותו יחס משפיל. הוא היה נשוי פעם".

חשיפת המקרים עוררה עוד תגובות באתרים שונים ברשת, ובהם העידו גולשים כי הסיפורים אודות ההטרדות, לכאורה, של סי קיי אינם מפתיעים וכי מדובר בתופעה מוכרת. נציגיו של סי קיי סירבו בשלב זה להשיב לטענות ונראה כי נכון לעכשיו אין הוכחה חד משמעית כי הדברים אכן נכונים. עם זאת, מערכות האתרים הזמינו גולשים לשלוח להם כל עדות על מקרה דומה שבו נכחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully