וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא'לה ב-7 שפות: פארקי השעשועים המטורפים בעולם

9.7.2015 / 20:10

רוצים לדעת איפה נמצאת רכבת ההרים ההפוכה הכי ארוכה בעולם, איפה תוכלו לרכב על פרארי במהירות של כמעט 100 קמ"ש ולאיזה פארק שעשועים יש את הנוף הכי שווה? בשביל זה אנחנו כאן

יוטיוב, Patrick Iseli

אתם מרגישים את הבטן שלכם מתהפכת, לחץ הדם עולה, הלב דופק בקצב מסחרר וצרחה אימתנית בוקעת מפיכם. עליתם על רכבת הרים ובין לופ ללופ, אתם מתפללים שתשרדו את הנסיעה המטורפת הזאת, רק כדי שתוכלו לעלות עליה שוב.


עוד על חופשת הקיץ שלכם:
האב, הבן ורוח החופש: אטרקציות מגניבות למשפחה בחו"ל
הקאמבק של הקיץ: 10 החופים הכי שווים בארץ
עלו ברשת: מלכודות התיירים שאתם חייבים להכיר


אם אתם חובבים מושבעים של רכבות הרים ושאר מתקנים מפחידים, יש כמה פארקי שעשועים שאתם חייבים לבקר בהם. לפניכם 10 הפארקים הכי משוגעים בעולם. שימו חגורות בטיחות, אנחנו מתחילים!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתכוננו לגרוע ביותר. רכבת ההרים ההפוכה הארוכה בעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. island king, אוהיו, ארצות הברית

פארק השעשועים "אי המלכים" באוהיו, מתגאה ברכבת ההרים הההפוכה הארוכה ביותר בעולם, "Banshee" באורך של 1,257 מטרים. במהלך הנסיעה בה, הרגליים שלכם יתנדנדו בחופשיות, וחוץ מהאורך העצום שלה, היא כוללת שבעה לופים מפחידים. לא פחות. מלבד הרכבת הזאת, מחכים לכם בפארק מתקנים לא פחות מפחידים כמו רכבת הרים בה תסעו במהירות של 130 קמ"ש, רכבת אחרת עם מסלול העובר דרך מנהרה חשוכה, ו"מגדל הנפילה" שירים אתכם לגובה של 96 מטרים ויפיל אתכם ארצה במהירות של 107 קמ"ש.

עוד באותו נושא

נרטבים: 10 פארקי המים הכי מטורפים בעולם

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צניחה חופשית. אחד מהמתקנים בפארק sixflags/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. sixflags, ניו ג'רזי, ארצות הברית

רשת הפארקים המפורסמת sixflags, מונה למעלה מ-20 פארקי שעשועים ברחבי ארצות הברית ואחד המומלצים ביותר הוא הפארק שבניו ג'רזי. כאן תמצאו את רכבת ההרים "Ka Kingda" שתזניק אתכם ב-90 מעלות לגובה של 138 מטרים ותצניח אתכם במהירות של 128 קמ"ש לתוך ספירלה ב-270 מעלות. חוץ מזה, תמצאו בפארק את "באטמן" - רכבת הרים עמוסת לופים בה תוכלו לסייר בעולמו של איש העטלף, צניחת "דרדוויל" שתאפשר לכם לרחף בשמיים, וספינת "טוויסטר" שתגרום לבטן שלכם להתהפך בסיבובים של 360 מעלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באיזה מהירות נוסעת רכבת ההרים המהירה בעולם? פארק השעשועים באבו דאבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. ferrariworld, אבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות

אז נכון שהסיכוי שאנחנו הישראלים נזכה לבקר בפארק השעשועים באבו דאבי הוא עדיין בגדר פנטזיה, אבל תמיד אפשר לחלום. בפארק שכולו בנושא מכונית הפרארי, תמצאו מגוון רחב של אטרקציות מגניבות- כמו קארטינג ברמה של מקצוענים, סימולטור המדמה מירוץ מכוניות, רכבת הרים בה תוכלו לשבת בתוך מכוניות פרארי ולרכוב במהירות של 95 קמ"ש וגולת הכותרת - רכבת ההרים "Rosa Formula" שנבחרה לרכבת המהירה ביותר בעולם הנוסעת במהירות של 240 קמ"ש. אנחנו מבטיחים שהאדרנלין שלכם ישתולל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
10 רכבות הרים שונות לכל המשפחה. פארק אירופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. europapark, רוסט, גרמניה

אירופה פארק, שחוגג ממש עכשיו 40 שנים להקמתו, עשיר באטרקציות מגוונות לכל המשפחה, כמו מסע שיט, טירות ומופעים. אבל אנחנו כאן בשביל האקשן - בפארק ישנן 10רכבות הרים, במהירויות ובמסלולים שונים, כשהמוצלחת ביותר היא "Fire Blue"- עם מסלול של 1,000 מטרים ומהירות נסיעה של 100 קילומטרים הריגוש שלכם יהיה בשיא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פארק השעשועים הטוב בבריטניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. Beach Pleasure Blackpool, לנקשייר, אנגליה

הפארק שנחשב לטוב ביותר בבריטניה, מציע לכם לדהור ברכבת ההרים "One Big The" לגובה של 72 מטרים ולרדת בשיפוע של 65 מעלות. חוץ מהרכבת הזאת, תוכלו לחוות מתקנים מפחידים אחרים בינהם "blast ice"- מגדל קרח שיטיס אתכם במהירות 80 קמ"ש. ואם תרצו קצת להתאושש, תוכלו לסייר בעולם "ניקלודיאון" הנמצא בפארק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כניסה לאמיצים בלבד. פארק וונדרלנד בקנדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

6. Wonderland Canada's, ווהן, קנדה

הכניסה לפארק השעשועים "ארץ הפלאות" שבקנדה העמוס במתקנים מפחידים היא בהחלט לאמיצים בלבד. בין השאר תוכלו לטפס לתוך קפסולה, ביחד עם אדם נוסף, בגובה של 91 מטרים במהירות של 100 קמ"ש, להתנדנד בנדנדת הענק בזווית של 45 מעלות, כשרגליכם במרומים, ולעלות על רכבת ההרים המלחיצה מכולן- Behemoth- רכבת המגיעה למהירות של 125 קמ"ש, כשהירידה הראשונה בה היא בגובה של מעל 60 מטרים. ההמלצה שלנו - אל תאכלו לפני שתעלו על המתקן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוכבים על גב של דרקון. פארק PortAventura בספרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

7. PortAventura, סאלו, ספרד

בפארק PortAventura ניתן לבקר בשישה עולמות שונים (כמו מקסיקו, סין והמערב הפרוע) כשבכל עולם ישנן אטרקציות שונות ומיוחדות. בפארק קיימות עשרות רכבות הרים, אבל זאת שאסור לכם בשום פנים ואופן לפספס היא Khan Dragon. במשך 69 שניות תדהרו על גבו של דרקון אדום במהירות של 110 קמ"ש, תעברו 8 לופים, ואחרי כל זה תבינו שהדרקון הזה מפחיד לא פחות מהדרקון של חאליסי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך אומרים ביפנית אמא'לה? פארק השעשועים בעיר יאמנאשי/מערכת וואלה!, צילום מסך

8. Highland Q-Fuji, יאמאנאשי, יפן

אצל היפנים,כמו אצל היפנים הכל תמיד באקסטרים, ובנוסף לבתים רדופי רוחות ושדים, הפארק מציע מגוון רכבות הרים מדהימות. הבולטת ביותר ביניהן היא FUJIYAMA, המכונה על ידי בעלי הפארק כ"מלכת רכבות ההרים", ולא בכדי - יש בה כל מה שצריך כדי לגרום ללב שלכם לפעום חזק, החל ממהירות דהירה של 130 קמ"ש ועד לעלייה לגובה של 79 מטרים ונפילה מגובה של 70 מטרים. אנחנו מבטיחים לכם שהרכבת הזאת שווה את הטיסה עד יפן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פארק שעשועים שכולו סרטים. ולאו דווקא אלה שאתם רגילים לאכול. הפארק של וורנר ברוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

9. World Movie Bros Warner, קווינסלנד, אוסטרליה

פארק השעשועים של וורנר ברוס שאחראים בין היתר על יצירתם של של באטמן, סופרמן, גרין לנטרן, סקובי דו, לוני טונס וטייני טונס מציע אטרקציות המעוצבות לפי עולמם . אם חייבים לבחור איפה לעמוד בתור, אז רכבת ההרים של סופרמן תכניס אתכם לריגוש הגדול ביותר - אתם עולים לרכבת התחתית של מטרופוליס ועוברים בשניות למהירות של 100 קמ"ש. אל דאגה, אם תזעקו לעזרה יש סיכוי שקלארק קנט יבוא להציל אתכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסיעה פרועה מעל מים. Park Ocean בהונג קונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

10. Park Ocean, הונג קונג, סין

בפארק הענק בהונג קונג, שכולל גם פארק שעשועים, פארק מים ואקווריום וגן חיות, לא יהיה לכם רגע משעמם. בפארק ישנם מגוון של מתקנים מלהיבים כמו ספינות פיראטים מטלטלות, מתקן "הפלאש" שיהפוך אתכם באוויר סביב 360 מעלות ורכבת ההרים "Raise Hair"- המבטיחה נסיעה פרועה מעל ימה של סין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully