וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונדו בסקרמנטו, דאלאס חוגגת עם ג'ורדן, אולדריג' ממשיך להתלבט

האקשן ב-NBA נמשך: הרכז שנכשל בדאלאס מצטרף לקינגס לעונה תמורת 9.5 מיליון דולר. המאבס מאושרים לאחר שהשיגו את הסנטר: "הוא הולך להיות פרנצ'ייז פלייר", פופוביץ' נפגש עם אולדריג', ברואר ובוורלי נשארים ביוסטון, האריס באורלנד. ולמה כספי זועף?

רייג'ון רונדו דאלאס מאבריקס. AP
בסקרמנטו זה יילך טוב יותר? רונדו/AP

קצב האירועים בשוק השחקנים החופשיים ב-NBA ממשיך להיות עוצר נשימה וגם הלילה (בין שישי לשבת) לא הפסיקו לרגע העסקאות בין הקבוצות לכוכבים השונים להיסגר.

* סקרמנטו הגיעה לסיכום עם הרכז המצוין רייג'ון רונדו, שיצטרף אליה לשנה אחת תמורת 9.5 מיליון דולר. רונדו, שאחרי שנתיים רוויות פציעות עבר במהלך העונה שעברה בטרייד מבוסטון לדאלאס והתקשה להציג את היכולות שלו, ינסה לשקם את הקריירה בבירת קליפורניה. ההצטרפות של רונדו, לצד זו של מרקו בלינלי שסיכם אתמול על חוזה לשלוש שנים תמורת 19 מיליון דולר, אמורה לשפר משמעותית את הקינגס החלשים ומעניין יהיה לראות כיצד כספי ישתלב בכל התמונה הזו. הישראלי, בינתיים לפחות, עוד לא חתם על חוזה חדש עם סקרמנטו והלילה, לא ברור אם יש קשר או לא, הוא העלה פרצוף זועם לחשבון הטוויטר שלו.

* השם החם ביותר שנשאר פנוי כרגע הוא למרקוס אולדריג' והכוכב מתלבט בין מספר הצעות וביקש קצת זמן על מנת לחשוב על העניין ברוגע. אולדריג' נצפה הלילה מטייל ברחובות לוס אנג'לס לצד מאמן סן אנטוניו, גרג פופוביץ' והוא עשוי לבחור בטקסאנים, זאת לאחר שגם טים דאנקן, קוואי לאונרד וטוני פארקר פנו אליו וביקשו שיחבור אליהם. האפשרויות הנוספות הניצבות בפני LA הן הישארות בפורטלנד, מעבר לפיניקס ואולי, למרות שהפגישה הראשונה לא צלחה במיוחד, הגעה ללוס אנג'לס לייקרס.

* את הפצצה הגדולה של אתמול בלילה הטיל דיאנדרה ג'ורדן, הסנטר של לוס אנג'לס קליפרס, שעזב את עיר המלאכים וסיכם על חוזה מקסימום של 80 מיליון דולר לארבע שנים בדאלאס מאבריקס. המאבס, שהצליחו להנחית גם את ווסלי מת'יוס מפורטלנד, מציגים סגל מרשים מאוד לקראת העונה הבאה והדיווחים הם שהיחסים העכורים בין כריס פול לג'ורדן הם אלה שגרמו לעזיבתו של הסנטר. "הוא יהיה השחקן הטוב ביותר שלנו בשנים הקרובות. הוא יהיה פה פרנצ'ייז פלייר להמשך כל הקריירה שלו", אמר מארק קיובן, הבעלים המאושר של דאלאס.

* טוביאס האריס נשאר באורלנדו, זאת לאחר שהוא והמג'יק הגיעו לסיכום על חוזה חדש במסגרתו ירוויח השחקן 64 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות. בוסטון, דטרויט, סקרמנטו ופורטלנד היו מעוניינות בהאריס, אולם הוא בחר להישאר בפלורידה.

* גם יוסטון הצליחה להשאיר אצלה שני שחקנים, את קורי ברואר ופטריק בוורלי. ברואר, שהגיע במהלך העונה שעברה בטרייד ממינסוטה, סיכם לשלוש שנים תמורת 23.4 מיליון דולר. החוזה של בוורלי יהיה לארבע שנים תמורת 23 מיליון.

* דריק וויליאמס עזב את סקרמנטו והצטרף לניו יורק ניקס עם חוזה לשנתיים תמורת 10 מיליון דולר. שלשום, הניקס, שסיימו עונה מחפירה, הצליחו לצרף גם את ארון אפללו ואתמול הם הגיעו לסיכום עם רובין לופז, כך שנראה שהעסק משתפר מעט בתפוח הגדול.

* גארי ניל עובר לוושינגטון עם חוזה לעונה בודדת תמורת 2.1 מיליון דולר. ניל שיחק בעונה החולפת במינסוטה.

* סן אנטוניו הודיעה על רגע היסטורי: בקי האמון, שחקנית העבר ששימשה בעונה החולפת כאחת העוזרות של גרג פופוביץ' בספרס, תאמן את הקבוצה שיעמיד המועדון לליגת הקיץ בלאס וגאס ותהיה האישה הראשונה שתוביל קבוצת גברים בליגת קיץ כלשהי של ה-NBA.

עוד באותו נושא

דיאנדרה ג'ורדן יחתום בדאלאס תמורת 80 מיליון דולר לארבע שנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully