וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחנה שנייה בפרמייר ליג: רדאמל פלקאו הושאל לצ'לסי לעונה

הקולומביאני בן ה-29 מצטרף לבלוז אחרי עונה מאכזבת במנצ'סטר יונייטד, ויחזק את ההתקפה של מוריניו: "שמח מאוד להצטרף, לא יכול לחכות לתחילת האימונים". מריו פשאליץ' הקרואטי עושה את הדרך ההפוכה, גם כן בהשאלה

שחקן מנצ'סטר יונייטד, רדאמל פלקאו. GettyImages
מצא בית חדש באנגליה. פלקאו/GettyImages

חלוץ נבחרת קולומביה רדאמל פלקאו מצטרף לצ'לסי ממונאקו, לאחר ששני המועדונים הגיעו לסיכום על העברתו בהשאלה לעונה אחת. פלקאו נשאר בפרמייר ליג, לאחר שבעונה החולפת שיחק במנצ'סטר יונייטד וכבש במדיה ארבעה שערים בלבד.

פלקאו בן ה-29 אמר לאתר הרשמי של צ'לסי: "אני שמח מאוד להצטרף, ולא יכול לחכות להתחיל את האימונים ולעזור לקבוצה במטרותיה לשמור על תואר האליפות ולהצליח באירופה".

הקריירה האירופית של פלקאו נפגשה מספר פעמים עם צ'לסי: משחק הבכורה שלו בליגת האלופות, במדי פורטו, היה מול הבלוז, והפריצה הגדולה שלו הייתה בסופרקאפ של 2012, כשכבש שלושער במדי אתלטיקו מדריד מול אלופת אירופה דאז. ב-2013/14 הצטרף למונאקו, אך לאחר פתיחת עונה מוצלחת נפצע ונעדר מהמונדיאל בברזיל בקיץ שעבר.

בספטמבר האחרון הצטרף למנצ'סטר יונייטד, עם הבאזר של חלון ההעברות, אך אכזב בגדול כשכבש ארבעה שערים בלבד ב-26 הופעות, 14 מתוכן בהרכב. בצ'לסי יתאחד פלקאו עם חבריו באתלטיקו מדריד לשעבר, טיבו קורטואה, פליפה לואיס ודייגו קוסטה, וישחק עם בן ארצו חואן קוואדרדו.

מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא מריו פשאליץ' הקרואטי (20), שהושאל לעונה אחת מצ'לסי למונאקו. פשאליץ' נרכש בקיץ שעבר מהיידוק ספליט, והעביר את העונה החולפת בהשאלה לאלצ'ה הספרדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully