וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנה ויסמן: "לא האמנתי שזו התוצאה שלי, אז הסתכלתי שוב ושוב"

1.7.2015 / 22:45

הכוכבת העולה של האתלטיקה הישראלית, שקבעה בגיל 16 שיא ישראלי חדש לנערות עם 11.75, המומה: "האמנתי שאני יכולה, לא חשבתי שזה יקרה עכשיו". פרסיאדו: "היו לי ספקות לגבי היכולת שלי, אבל חזר לי הביטחון"

דיאנה ויסמן אצנית ישראלית. ברני ארדוב
מי יודע היכן היא תעצור בסוף 2015? דיאנה ויסמן/ברני ארדוב

את הערב הזה דיאנה ויסמן בת ה-16 לא תשכח עוד הרבה זמן. אמנם היא לא ענדה בסוף הערב (רביעי) את מדליית הזהב באליפות ישראל ב-100 מטר, אבל ללא ספק היום היא נכנסה לדפי ההיסטוריה ואותתה לאתלטיקה הישראלית שיש על מי לבנות לשנים הקרובות. ויסמן, שנמצאת בהתקדמות משמעותית מתחרות לתחרות, קבעה שיא נערות חדש אחרי ששיפרה את התוצאה של אסתר רוט שחמורוב מ-1971, שעמדה על 11.78 שניות, והיא כעת עם 11.75 שניות, ומי יודע היכן היא תעצור בסוף 2015?

לנסקי ופרסיאדו המהירים בישראל, ויסמן גנבה את ההצגה

אולגה לנסקי אצנית ישראלית. ברני ארדוב
"היא חברה טובה שלי לאימונים ומעבר. אנחנו מתאמנות יחד. אני לא יודעת אם היא זו שדוחפת אותי לתוצאות הללו, אבל אנחנו תומכות אחת בשנייה. ולנסקי/ברני ארדוב

ויסמן הנרגשת, ששיפרה גם את שיא הקדטיות, נלקחה לבדיקת סמים בסיום התחרות, אבל נראתה מחויכת לצד אמה בסיום התחרות, והתקשתה להכיל את השמחה הרבה שהתפרצה בה כשזיהתה את התוצאה שלה, שמהווה שיפור של לא פחות מ-17 מאיות מהשיא האישי שלה. "האמת? לא הייתי מודעת לשיא הנוער ששברתי, וזה משמח מאוד", אמרה האצנית הנרגשת בסיום התחרות. "הייתי המומה ממה שעשיתי. כמובן שהאמנתי שאני יכולה, אבל לא חשבתי שזה יכול להגיע כבר בשלב הזה. אני רוצה להודות לאמא שלי שתומכת בי, גם כשקשה לי או כשאין לי כוח".

ויסמן, שתמריא לקולומביה בעוד שבועיים לאליפות העולם לקדטים, מקווה שלא לעצור בזה. "אני מקווה מאוד להמשיך לשפר את התוצאה שלי, אבל לאט לאט ובלי הרבה לחץ". על היחסים שלה עם חברתה לאגודת מכבי ראשון לציון, אולגה לנסקי, שגם הוכתרה כאלופת ישראל, אמרה ויסמן: "היא חברה טובה שלי לאימונים ומעבר. אנחנו מתאמנות יחד. אני לא יודעת אם היא זו שדוחפת אותי לתוצאות הללו, אבל אנחנו תומכות אחת בשנייה. כל כך התרגשתי לראות את התוצאה הזו, לא האמנתי שזו אני ובדקתי שוב ושוב".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אמרי פרסיאדו אצן ישראלי (שמאל). ברני ארדוב
"המאמן ידע להוריד את העומס בדיוק בזמן". פרסיאדו/ברני ארדוב

האיש הכי מהיר בישראל זו השנה השנייה ברציפות הוא אמרי פרסיאדו, שהצליח לשפר בשלוש מאיות את השיא האישי שלו, וקבע אותו על 10.47. פרסיאדו, שהיה מאוכזב מהתוצאות שהשיג השנה בריצות הקצרות, שחרר הרבה לחץ: "היה מדהים. השנה לא הגעתי לתחרות כאנדרדוג, ויש יותר לחץ במצב כזה. היו לי ספקות לגבי היכולת שלי, התערער לי הביטחון, אבל המאמן ידע להוריד את העומס בדיוק בזמן. עכשיו אני יוצא מהעומס לקראת אליפות אירופה עד גיל 23, ואני רוצה להמשיך ולשפר את השיא האישי שלי". על הדברים שצריך לשפר בהמשך הדרך אמר האצן ממכבי תל אביב: "זו בסך הכול השנה השלישית שלי באתלטיקה. יש לי מלא דברים לשפר ואני יודע לאן אני רוצה להגיע בהמשך הדרך".

דונלד סנפורד רץ ישראלי. ברני ארדוב
"בטוח שאוכל להשיג את התוצאה הזו בהמשך". סנפורד/ברני ארדוב

דונלד סנפורד, שסיים את התחרות מאוכזב אחרי שפספס בשתי מאיות בלבד את הקריטריון לאליפות העולם בבייג'ינג, הודה בסיום: "הרגשתי טוב, אבל זה מאכזב. אני בטוח שאוכל להשיג את התוצאה הזו בהמשך, ובשבוע הבא אני אתחרה ב-400 במוסקבה. אני מרגיש מצוין, לא הרגשתי כאבים בגב. היה לי קצת קשה בסוף, אבל זה לא הספיק, וחבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully