וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות אישרה: זכויות הניהול בהפועל תל אביב הועברו לאמיר כבירי

בשעה טובה, העידן החדש בהפועל תל אביב יוצא לדרך באופן רשמי: הוועדה להעברת זכויות הודיעה כי הבעלים החדש אמיר כבירי יקבל את זכויות הניהול במועדון. הועברה ביקורת על התנהלות הקבוצה

אתר רשמי

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (רביעי) באופן רשמי כי היא מאשרת את העברת הבעלות בהפועל תל אביב לבעלים החדש אמיר כבירי. על פי החוזה שנחתם בין חיים רמון לכבירי, התחייב המשקיע החדש לרכוש מרמון 10 אחוזים ממניות הפועל תל אביב וניתנה לו אופציה לרכוש 20 אחוז נוספים מהמניות. מהוועדה להעברת זכויות נמסר היום כי המהלך מאושר במספר תנאים:

"א', המשקיע יביא להתאחדות עד ה-7 ביולי את החלטת דירקטוריון הפועל תל אביב על מינויו לדירקטור בחברה. ב', חיים רמון יביא להתאחדות תצהיר מאושר כדין לפיו עם קבלת אישור הוועדה, אין ולא תהיינה לו זכויות מכל סוג בניהול הקבוצה. ג', רמון יתחייב ויעביר כל סכום שיקבל מהמשקיע לידי עו"ד יואב שניצר, המחזיק בנאמנות מניות החברה, ויורה לו לשחרר את המניות על ידיו ולהעבירן למשקיע".

אמיר כבירי בעלים הפועל תל אביב. יותם רונן
בשעה טובה. כבירי/יותם רונן

הבוס החדש של האדומים, כידוע, אחראי על היציאה לדרך חדשה במועדון, שכוללת שינויים בהנהלה, מינוי מאמן חדש ומסע רכש רחב היקף. הדבר גם מתבטא בעלייה במכירת המנויים ובעניין מחודש של האוהדים, כולל תקווה גדולה וציפייה.

באישור הוועדה הועברה ביקורת על התנהלותה של הפועל תל אביב, על כך שלא העבירה כדין את הזכויות לניהול הקבוצה לידי העמותה מידיו של חיים רמון מוקדם יותר השנה. "כבר בעת הבקשה היה החוזה בין הצדדים חתום", כך נכתב, "והצדדים החלו בביצועו מבלי שהדבר הובא לידיעת הוועדה ותוך יצירת מצג כי הצדדים מנהלים משא ומתן שטרם גובש לכלל חוזה. אין צורך להרבות במילים בדבר חוסר התקינות של התנהלות זו... שקלנו להטיל קנסות וסנקציות".

יושב ראש העמותה, אלי פסטמן: "השינוי המבורך שחל במועדון והבנייה של הסגל החדש מעוררים בקרב כלל האוהדים תקווה וציפייה לעתיד אדום טוב יותר. אני קורא לאוהדי הפועל, שאכלו בשנים האחרונות מרורים רבים מהבעלים והניהול במועדון, להוכיח את אהדתם בדרך של קניית מנוי שנתי למשחקי הקבוצה. עלינו האוהדים מוטלת האחריות לסייע לכבירי ולהפועל בכל דרך אפשרית".

מעמותת האדומים נמסר: "עמותת האדומים מברכת את אמיר גרוס כבירי על קבלת האישור להחזיק בזכויות הניהול של מועדון הכדורגל הפועל תל אביב. העמותה תתמוך במינויו של כבירי לדירקטוריון חברת הראל אחזקות, כשזה יובא לאישור בעלי המניות בימים הקרובים. במהלך החודשים האחרונים, ובסדרה ארוכה של מעשים, הוכיח כבירי את נאמנותו ואהדתו הגדולה להפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully