וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המתקן המסחרר החדש שצפוי לכבוש את פארקי השעשועים בעולם

1.7.2015 / 8:58

גם מבלי לעלות עליו ניתן לקבוע בבירור: "הסחרחורת" הוא מתקן השעשועים המטורף, המסחרר והמפחיד ביותר שראיתם - והוא בקרוב הולך להשתלט על פארקי השעשועים הגדולים בעולם. קבלו הצצה למכשיר העינויים הזה

Airtimers.com

מתקן השעשועים השוויצרי, ה-Tourbillon ("הסחרחורת"), שייחנך לראשונה בצרפת בעוד מספר שבועות - הוא ללא ספק הדבר הכי מפחיד שראיתם בתחום מתקני השעשועים. דמיינו לעצמכם שאתם נוסעים בצנטריפוגה או באיזו מכונת זמן עתידנית חוצה מימדים - שבה כוח הכבידה לא מהווה תפקיד. עכשיו תכפילו את התחושה הזאת - וזה בערך מה שמצפה לכם במתקן הזה.

ABC Rides מציגים לראשונה בסרטון חדש את המתקן, שנמצא בפיתוח כבר כמעט 3 שנים ועלותו משוערת בכ-2 מיליון אירו. משקלו הכולל הינו 180 טון - שווה ערך ל-50 פילים, גובהו מגיע ל-20 מטרים והוא נע מטה ומעלה, לצדדים ומבצע גם לופים - כל זאת בעת ובעונה אחת. המתקן צפוי להגיע בקרוב לצרפת ולקיים את נסיעת הבכורה שלו באירוע רב משתתפים שיכלול גם את החברים מסוכנות החלל הצרפתית CNES.

מבחנים למתקן חדש בפארקי שעשועים. צילום מסך
פחד אלוהים. מתקן השעשועים הכי מפחיד שראיתם/צילום מסך

הסרטון - שבדקה וחצי מציג את הנסיעה במתקן מכל זוויות אפשרית בערך - צבר יותר מ-100 אלף צפיות ביומיים ומעורר דיון ברשת על דמיונו למתקן השיגור לחלל מהסרט "קונטקט" ומספר גולשים תוהים האם גם הוא מובסס על תכנון של חייזרים. נו, אז כמה כסף אנחנו צריכים לשלם לכם כדי שתסכימו לעלות על המתקן הזה?

עוד באותו נושא

האם אתם מספיק אמיצים ויפים כדי לעלות על מגלשת המים הזו?

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully