וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחין ההוליוודי ג'יימס הורנר נהרג בתאונת מטוס בסנטה ברברה

23.6.2015 / 9:35

הורנר, האיש שהלחין שורה של סרטים הוליוודיים כמו "אפולו 13", "אווטאר" ו"נפלאות התבונה", זכה באוסקר על עבודתו בסרט "טיטאניק"

עריכה: רון וקנין

המלחין ההולווידי הנודע ג'יימס הורנר, נהרג לפנות בוקר (שלישי), שעון ישראל, בהתרסקות מטוס באיזור סנטה ברברה שבקליפורניה. הורנר היה אחד מהמלחינים הבולטים של הוליווד בעת המודרנית. הוא הלחין שורה ארוכה של סרטים הוליוודיים כמו "נפלאות התבונה", "אפולו 13" ו"לב אמיץ".

אחד מהבמאים הבולטים איתם עבד הורנר הוא ג'יימס קמרון. השניים עבדו יחד לאורך סרטים כמו "הנוסע השמיני" ו"אווטאר", אך הידועה מכל היא הנעימה לסרט "טיטאניק" של ג''יימס קמרון, עליו זכה הורנר גם באוסקר.

סלין דיון, אשר איתה הלחין וכתב הורנר את שיר הנושא לסרט, אמרה הערב כי "להורנר היה תפקיד חשוב בקריירה שלי. הוא תמיד ישאר מלחין גדול בליבי. אני אתגעגע אליו".

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully