וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס בירך על הפיגוע בי-ם; נתניהו: "משבח את נחישות כוחותינו"

21.6.2015 / 17:45

בכיר הארגון חוסם בדראן שיבח את "התעוזה והאומץ" של המחבל שדקר שוטר מג"ב בכניסה לשער שכם בעיר ופצע אותו קשה. לדבריו, שני הפיגועים האחרונים הם "הישג לאומי" של הפלסטינים. ראש הממשלה: "הלוחם - גיבור גדול"

עריכה: ניר חן צילום: עומר מירון

בכיר חמאס חוסם בדראן בירך היום (ראשון) על פיגוע הדקירה בשער שכם בירושלים, שבו נפצע קשה שוטר משמר הגבול. לדבריו, "זהו מסר לישראל שההתנגדות הפלסטינית מסוגלת לאתגר את הכיבוש ולהגיע לאנשי כוחות הביטחון בכל מקום".

בדראן, שכתב את הדברים בדף הפייסבוק שלו, שיבח גם את "התעוזה והאומץ" של הדוקר שנפצע באורח אנוש מירי השוטר שאותו דקר. הוא התייחס גם לפיגוע הירי שאירע ביום שישי ליד היישוב דולב ושבו נהרג דני גונן מלוד. "ביצוע שני פיגועים בתוך 48 שעות, למרות הסידורים הביטחוניים הקפדניים, הוא הישג לאומי", כתב.

במקביל, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם מפקד מג"ב, ניצב עמוס יעקב, וביקש להעביר איחולי החלמה מהירה ללוחם שנפצע. "מסור ללוחם בשם כל אזרחי ישראל שהוא גיבור גדול", אמר נתניהו. "הוא פעל בגבורה יוצאת דופן והוא ראוי להערכה עצומה. אני משבח את נחישותו ואת נחישותם של כל אנשי כוחות הביטחון שמסכלים פעם אחר פעם את הניסיונות הרבים לפגע בנו".

עוד בנושא צבא וביטחון
הפצוע מפיגוע הירי בבנימין: "המחבל חייך אלינו - והחל לירות"
חולייה המזוהה עם חמאס קיבלה אחריות לפיגוע בבנימין
הפיגוע ליד המעיין בבנימין חושף את הבטן הרכה של צה"ל

פיגןע דקירה בשער שכם, ירושלים, יוני 2015. נועם מושקוביץ
זירת הפיגוע בירושלים, היום/נועם מושקוביץ

הבוקר נפצע השוטר בן ה-20, אך למרות פציעתו, פתח באש לעבר הדוקר, והוא נפגע ונוטרל. כוח מד"א הוזעק למקום ומצא את השוטר כשפצעי דקירה בצווארו ומצבו הוגדר אנוש. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בעיר תוך כדי פעולות החייאה, ושם השתפר מעט מצבו. המחבל, תושב השטחים בן 18, נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים הדסה עין כרם.

מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב משה אדרי, אמר בעקבות האירוע כי המשטרה תבצע הערכת מצב וכי היא נערכת לכל התרחישים, והכוחות יתוגברו בהתאם לצרכים. "בכל אירוע שבו פוגעים בשוטרים ובאזרחים - המחבל צריך להיהרג", אמר אדרי.

גורמים במערכת הביטחון מסרו כי לא היה כל מידע על המחבל בירושלים, לא פלילי ולא ביטחוני. "נעשים מאמצים לבדוק בנוגע לסביבה הקרובה שלו", אמר הגורם. הוא עוד התייחס להתרעות על אפשרות לפיגוע בירושלים ואמר: "תמיד יש התרעות לגבי פיגועים מהסוג הזה באזור ירושלים. ספציפית על הפיגוע הבוקר לא הייתה התרעה".

(עדכון ראשון: 16:02)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
פיגןע דקירה בשער שכם, ירושלים, יוני 2015. נועם מושקוביץ
פיגןע דקירה בשער שכם, ירושלים, יוני 2015/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully