וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום העשירי: שלוש מדליות בהתעמלות אומנותית

עוד הישג מרשים למתעמלות הישראליות: נבחרת ההתעמלות האומנותית קטפה מדליית כסף בתרגיל החישוק והאלות וארד בתרגיל הסרטים, נטע ריבקין סיימה שלישית בחישוק, חמישית בכדור ושישית בסרט

המתעמלת האומנותית נטע ריבקין עם מדליית הארד. GettyImages
קטפה ארד. נטע ריבקין/GettyImages

המשלחת הישראלית הכפילה היום (ראשון) את כמות המדליות שלה והגיעה לשש מדליות, בדיוק כפי שביקשו בוועד האולימפי ערב היציאה למשחקים האירופיים בבאקו, עם שלוש מדליות נוספות בהתעמלות האומנותית: שתיים של הנבחרת, אחת מכסף ואחת מארד בתרגילים הבודדים, ועוד אחת של נטע ריבקין שתפסה מקום על הפודיום וזכתה במדליית הארד.

אחרי שקטפו מדליית כסף בתחרות הקרב-רב, נבחרת ההתעמלות האומנותית של ישראל קטפה מדליית כסף נוספת, הפעם בתרגיל החישוק והאלות, וכן מדליית ארד בתרגיל הסרט. הנבחרת, בה חברות קטרינה לבינה, אלונה קושיבצקי, אידה מאיירין, קרינה ליחבר ויובל פילו, סיימה בגמר הסרטים עם ציון 17.100, נמוך יותר מאשר הציון שהשיגה במוקדמות התחרות, אך זה הספיק עבור המקום השלישי. רוסיה סיימה עם הזהב (18) ואוקראינה עם הכסף (17.25).

בהמשך הופיעה הנבחרת גם בתרגיל האלות והחישוקים וסיימה עם מדליית הכסף אחרי שצברה את הציון 17.5. בלארוס סיימה עם הזהב עם 17.6 ואוקראינה עם הארד עם 17.15.

גם נטע ריבקין צלחה את היום הזה בגדול עם מדליית ארד בגמר החישוק עם ציון 18.150. בתרגיל הכדור היא הצליחה קצת פחות וסיימה רק במקום החמישי עם 17.95 ובסרט היא סיימה שישית ואחרונה עם 17.4.

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית. GettyImages
הישג נאה. הנבחרת חוגגת עם המדליה/GettyImages

אירה ויגדורצ'יק, המאמנת הראשית של נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית, אמרה לאחר הזכיות: "אני מבינה כמה עם ישראל מתרגש. אמרתי לבנות תודה רבה על מה שהן עשו. לא משנה מה, יש לנו זכות אדירה לייצג את מדינת ישראל והבנות קיבלו את ברכת אלוהים. הייתי מרוצה מהביצועים כי ידעתי שהן עייפות ולא רגילות לסיטואציה שכזאת, אבל הן מוכיחות את עצמן מחדש בכל פעם. מבחינתנו החגיגה הסתיימה כבר עכשיו".

"אנחנו מאוד מאושרות וגאות", אמרה הקפטנית אלונה קושבצקי. "הייתה תחרות קשה עם הקבוצות החזקות, רצינו ביצוע נקי בלי נפילות וזה מה שקיבלנו. אנחנו לא עוצרות ורוצות להמשיך להביא עוד הישגים. אחרי המוקדמות, כולם עודדו אותנו להמשיך. לא חשבנו איזו נבחרת טובה יותר. אנחנו תמיד רוצות לעשות את העבודה שלנו בצורה הכי טובה שיש, וזהו". אידה מיירין הוסיפה: "המדליות נותנות לנו כוח להמשיך קדימה ונקווה להגיע לעוד הישגים בעתיד".

נטע ריבקין אמרה בסיום: "אני מאוד שמחה שהצלחתי לסיים את התחרות הזאת עם מדליה. זה משהו שתמיד אזכור מהקריירה שלי. התרגשתי מאוד. זו לא תחרות רגילה. זו הפעם הראשונה של משחקי אירופה וזו מדליה היסטורית. אני מרוצה מתרגיל החישוק שביצעתי. אמשיך לעבוד על הטעויות הקטנות לקראת ההמשך. ההצלחה נותנת לי אנרגיות להמשך".

המאמנת שלה אלה סמופולוב הייתה נרגשת: "המדליה הזו מגיעה לה. הייתי בטוחה שהיא תעשה את התרגיל הזה כמו שצריך. היא ספורטאית ברמה מאוד גבוהה. אני מאוד מרוצה ממה שעשתה. נטע כל פעם מחדש עושה היסטוריה. בעבר היא זכתה במדליות היסטוריות – ארד באליפות העולם בחישוק 2011 בצרפת וכסף באליפות אירופה בתרגיל בבלארוס גם כן ב-2011".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך את המדליסטים: "ברכות למשלחת ישראל במשחקים האירופיים על ההישגים המרשימים. אזרחי ישראל גאים בספורטאים ובספורטאיות שלנו, כל הכבוד!".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נטע ריבקין מתעמלת אומנותית. GettyImages
ריבקין והחישוק/GettyImages

* קליעה: עימי בן חפר סיים במקום ה-25 עם 1,138 נקודות ברובה שלושה מצבים מ-50 מטר, ולא העפיל לגמר. ליאור מדלל הגיע למקום ה-33 אחרי שקיבל 1,126 נקודות. אלכסיי קירייבסקי התחרה באקדח אש מהירה מ-25 מטר, סיים במקום ה-21 והאחרון בשלב הראשון של המוקדמות עם 278 נקודות. בשלב השני הוא סיים במקום ה-17 עם 563 נקודות ונשאר מחוץ לתמונת הגמר.

* אופני כביש: יואב בר ועידו זילברשטיין לא סיימו את המסלול.

* אגרוף: ארטיום מסליי הודח במשקל 75 ק"ג בשלב שמינית הגמר מול הפורטוגלי ויטלי בנדרנקה אחרי שהפסיד 3:0.

עמנואל בן חפר קלע. GettyImages
לא הספיק לגמר. עימי בן חפר/GettyImages
אלכסיי קירייבסקי קלע ישראלי. GettyImages
אלכסיי קירייבסקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully