וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט קראפט וחברי היכל התהילה הגיעו לישראל: "ההרגשה נהדרת"

18.6.2015 / 23:46

הבעלים של הפטריוטס ו-19 כוכבי עבר ביקרו באירוע בכפר סבא. קראפט: "כשאתה מצליח, יש הרבה דברים מסביב. אנחנו מתרכזים בחיובי". האם שוער מכבי נתניה יהיה הישראלי הראשון ב-NFL?

אירוע היכל התהילה של פוטבול. מגד גוזני
קראפט וה"גולדן ג'אקטס"/מגד גוזני

למעקב בטוויטר אחרי עידן ויניצקי

19 מחברי היכל התהילה של הפוטבול הגיעו לישראל והשתתפו הערב (חמישי) באירוע מיוחד שארגן התאחדות הפוטבול הישראלית בכפר סבא. מי שהביא לישראל את שחקני העבר, מהגדולים בתולדות המשחק אי פעם, הוא הבעלים של אלופת ה-NFL ניו אינגלנד פטריוטס, רוברט קראפט, אשר תרם בעבר רבות לליגת הפוטבול הישראלית.

ההתרגשות במגרש האימונים של הפועל כפר סבא הייתה בשיאה כאשר אל המתחם צעדו בזה אחר זה ה"גולדן ג'אקטס", חברי ההיכל שהגיעו לבושים עם אותן חליפות מוזהבות מפורסמות. על כר הדשא המתינו להם נבחרת ישראל בפוטבול, המתכוננת למשחק שלה באוגוסט מול ספרד, אלופת המדינה יהודה רבלס וכמו כן, קבוצות נוער וילדים, כאשר חברי היכל התהילה עברו בין השחקנים ולחצו את ידיהם. בהמשך, הקבוצות ערכו ביניהם כמה משחקי ראווה.

קראפט עצמו היה מחויך ביותר וגם קיבל פרס על מפעל חיים מהיכל התהילה היהודי הבינלאומי של הספורט. הוא נשא נאום קצר ואמר: "החלום הגדול (את שתי המילים הללו אמר בעברית) הוא לראות שחקן ישראלי ב-NFL בעתיד". לאחר מכן, נוגנו ההמנונים והבעלים של הפטריוטס שר את התקווה כמו אחרון הישראלים.

אירוע היכל התהילה של פוטבול. מגד גוזני
קרטיס מרטין נהנה מכל רגע/מגד גוזני

לוואלה ספורט אמר קראפט: "זו הרגשה נהדרת. אני אוהב את אמריקה, את ישראל ואת הפוטבול ואנחנו מנסים להביא את הפוטבול בישראל ולעזור לקבוצות פה. זה מרגש. דיברתי עם חברי היכל התהילה והם אמרו שבכל פעם שהם בישראל, הם מרגישים בבית. לשמוע את ההמנון האמריקאי ומיד אחריו את התקווה, זה אומר הכל". קראפט שלף את טבעת האליפות של הפטריוטס מהכיס והוסיף לגבי קבוצתו: "הייתה לנו עונה מדהימה. הטבעת אומרת כל מה שצריך. כשאתה מצליח והולך לך טוב, יש הרבה דברים מסביב, אבל אנחנו מתרכזים רק בחיובי. כל מה שקורה לנו, קורה לטובה".

אנדרה טיפט, ששיחק במדי הפטריוטס בין 1982 ל-1993, הוסיף: "פספסתי את האליפויות של המועדון בכמה שנים, אבל היה לי המזל להישאר חלק ממנו ואני בהחלט חולק עם הפטריוטס את הזכיות שלנו. רוברט קראפט עשה בקבוצה הזו עבודה מדהימה. מהיום הראשון, כל מה שהוא הבטיח התגשם וממשיך להתגשם. הוא הפך את הארגון שלנו למנצח בכל רמה אפשרית. יש לנו את התנאים הכי טובים והיו לנו המון הצלחות בשנים האחרונות. זה מה שקורה כשיש אמונה, עבודה קשה ומשמעת. השחקנים שלנו היו מצוינים ברגעים בהם זה הכי חשוב וזכינו בעוד אליפות. תמיד יהיו הפרעות שינסו לפגוע בנו, אבל אנחנו לא מודאגים מזה, אלא ממשיכים הלאה".

מי שהגדיל לעשות היה שחקן העבר של ניו אינגלנד וניו יורק ג'טס, קרטיס מרטין, שפשוט רץ ממקום למקום והוכיח שהוא עדיין בכושר כאשר שיחק מסירות לצדי המגרש והראה שהוא זוכר היטב איך לתפוס כדור. מרטין הודה: "אני נדהם מישראל. זה כמו שאתה ילד ופתאום פוגש את האליל שלך, אז ככה אני עם ישראל. איזה מקום מדהים. אני עדיין עוקב אחרי שתי הקבוצות שלי, הפטריוטס והג'טס והסופרבול האחרון היה נהדר. נהניתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אירוע היכל התהילה של פוטבול. מגד גוזני
השחקנים הצעירים זכו לחוויה מיוחדת/מגד גוזני

נשיא היכל התהילה, דייויד בייקר, סיפר מעט על הנסיבות שהובילו להגעת המשלחת המכובדת לישראל: "יום אחד קיבלתי טלפון מהשגריר שלכם בוושינגטון, רון דרמר. הוא אוהב פוטבול ורצה לבקר בהיכל. ארגנו לו, לבן שלו ולצוות שלו ביקור והוא נהנה מכל רגע והזמין אותי לישראל. דיברנו קצת וחשבנו שאפשר להביא איתנו את חברי היכל התהילה. אז נכנס לעניינים רוברט קראפט והוא זה שאפשר את כל הסיפור הזה. הוא עזר לממן את הטיול. מתוך 160 חברי היכל התהילה שעדיין בחיים, 19 הגיעו. זה נתון מדהים".

על החבורה שהתאספה והגיעה לישראל אמר בייקר: "הם מתרגשים להיות כאן ומתרגשים מהמשחק הזה, הם אוהבים פוטבול. בארצות הברית, הפוטבול עזר להפוך את המדינה שלנו לחזקה יותר ולבנות לצעירים אופי. אנחנו מאמינים שזה יכול לקרות גם כאן בישראל. אני יודע שמאוד אוהבים כאן ספורט, כמו כדורגל או כדורסל. אם תכירו בעזרתנו את הפוטבול, אני בטוח שתלמדו לאהוב גם אותו. אנחנו כאן עם השחקנים בשביל לעזור לתת השראה".

אירוע היכל התהילה של פוטבול. מגד גוזני
קראפט זכה לפרס על מפעל חיים/מגד גוזני

נשיא התאחדות הפוטבול הישראלית, סטיב לייבוביץ', שהיה מי שארגן את האירוע, אמר: "לא היה דבר כזה בשום מדינה אחרת, אף פעם. זה שהצלחנו להביא אותם לארץ, זה חשוב. אנחנו רוצים להראות שיש כאן פוטבול, זה נגד תנועות החרם על ישראל. אחרי שהם מבקרים כאן, כל אחד מהם הופך לשליח. הוא רואה את המדינה שלנו ומבין שזה לא מה שאומרים בתקשורת. רוברט קראפט אוהב את ישראל, הוא מאוד ציוני ותמיד מביא לכאן דברים מעולם הפוטבול שלו".

והייתה גם עוד זווית מעניינת. גל מסיקה, שוער מכבי נתניה בעונה החולפת, הוא שחקן פוטבול חובב המשחק בעמדת הבועט (הקיקר). בהפסקה בין המשחקים, הראה מסיקה את יכולותיו המרשימות והצליח להכניס בעיטות ממרחקים גבוהים, כולל 55 יארד. "אני מנסה לכבוש את החלום", הוא אמר לוואלה ספורט, "להיות הישראלי הראשון ב-NFL. זה יכול לעזור המון, גם לי וגם לספורט פה. קראפט ראה אותי, התלהב ואמר שהוא יעביר את הרשמים עליי למאמן הקבוצות המיוחדות של הפטריוטס. צריך רק מילה אחת טובה ממנו וזהו... מתאים לי להיות היורש של סטיבן גוסטקובסקי".

למעקב בטוויטר אחרי עידן ויניצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully