וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי קרית מוצקין החתימה את המאמן מילאן סטאניץ'

עוד מאמן סרבי בליגה בעונה הבאה: אחרי סטויאנוביץ' ומאטיץ', הצהובים צירפו את שחקן העבר, ששיחק בין היתר במכבי ראשון לציון, ארזים רמת גן ובני הרצליה. היו"ר: "הוא אמנם מאמן צעיר, אבל התרשמתי ממנו ואני בטוח שהוא יוכל לבנות קבוצה טובה"

יו"ר קרית מוצקין, פיני לייבוביץ' עם מילאן סטאניץ'. מכבי קרית מוצקין, באדיבות המצולמים
פיני לייבוביץ' עם מילאן סטאניץ'/באדיבות המצולמים, מכבי קרית מוצקין

אמנם עידן דראגן ג'וקיץ' כמאמן נבחרת ישראל הסתיים, אבל גל מאמנים סרבי שוטף את הכדוריד הישראלי. אחרי החתמתו של דאמיר סטויאנוביץ' בשורות הדאבליסטית הפועל ראשל"צ, לצד המעבר של נדצ'קו מאטיץ' ממכבי קרית מוצקין לאימון מכבי תל אביב, ליין המאמנים הסרבי בליגת העל בעונה הבאה יעמוד על שלושה (בשלב זה) - זאת בעקבות ההחתמה של מילאן סטאניץ' בקרית מוצקין, שבעברו שיחק במכבי ראשון לציון, ארזים רמת גן ובני הרצליה. מלבד השלושה, יש גם את עוזר המאמן הסרבי של מכבי תל אביב ניקולה מקסימוביץ'.

יו"ר קרית מוצקין פיני לייבוביץ', אמר בנושא: "רצינו להמשיך באותם דפוסי עבודה שהביא מאטיץ' למועדון. לפני שלושה שבועות הגענו לסיכום עם סטאניץ', שגם מכיר את ישראל מעברו כשחקן. הוא אמנם מאמן צעיר, אבל התרשמתי ממנו ואני בטוח שהוא יוכל לבנות במוצקין קבוצה טובה". גם את מחלקת הנוער של מכבי תל אביב שוטף גל סרבי. מלבד מקסימוביץ' שהוביל את קבוצת הנערים של המועדון לזכייה בגביע, מצטרפים שני מאמנים סרבים צעירים, אקים קומנניץ' ומילוש סימיץ'. את מחלקת הנוער ובית הספר לכדוריד של מכבי ינהל בעונה הקרובה אבי רש, ולמעשה במועדון כולו יעבדו ארבעה מאמנים סרבים (יחד עם מקסימוביץ' ומאטיץ').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully