וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נמאס לי לקרוא שביקרתי בבולגריה ושאני פרוצה"

9.6.2015 / 14:24

הגולשת אביגיל קורנילוב גרייבר גילתה שלפי פייסבוק וחלק מכלי התקשורת היא בילתה עם ח"כ חזן בבולגריה: "אני לא פרוצה. מעולם לא הייתי. אני בחורה נורמטיבית שנמצאת בזוגיות מדהימה, עובדת באגודה למען החייל וסטודנטית לפסיכולוגיה", היא כתבה בפוסט מאשים

צילום: אבי כהן ועומר מירון, עריכה: ניר חן

הגולשת אביגיל קורנילוב גרייבר התעוררה היום לגלות שתמונתה מלפני שש שנים, יחד עם ח"כ אורן חזן, הופצה בכלי תקשורת שונים ומשותפת בפייסבוק על ידי גולשים רבים.

היום בצהריים (ג') פרסמה אביגיל פוסט מאשים, שהפך גם לוויראלי, בו היא מאשימה את מי שקשר את שמה ותמונתה למעלליו של חבר הכנסת: "חייבת לציין שנמאס לי. נמאס לי שמפרסמים תמונה שלי מלפני 6 שנים בבר תל אביבי שהיה בבעלותו של ח"כ אורן חזן. במקום הבר הזה עומד היום סופרמרקט. חייבת לציין שנמאס לי לקרוא שביקרתי בבולגריה, שאני פרוצה ושהזמינו אותי ל'פוקר ברולטה'", היא כתבה.

אביגיל קורנילוב גרייבר. פייסבוק, צילום מסך
"מעולם לא הייתי מעורבת איתו בשום סיטואציה"./צילום מסך, פייסבוק

לדבריה, "זה התחיל בעיתון TheMarker ששלף תמונה ארכאית מגלריית המקום, המשיך בפוסט של חנוך דאום שהשתמש בתמונה, התגלגל בשידורי הפרומו ב-"גב האומה" וממשיך עם "עיתונאי" בשם דרור מרום שכותב שח"כ חזן מבלה עם פרוצות מסוממות ושוב, משתמש בתמונה הזו. אני לא פרוצה. מעולם לא הייתי. אני בחורה נורמטיבית שנמצאת בזוגיות מדהימה, עובדת באגודה למען החייל וסטודנטית לפסיכולוגיה. מעולם לא הייתי בבולגריה, מעולם לא שיחקתי פוקר (השכלת הפוקר שלי מסתכמת בווטרינר ג'ורג' מהפרלמנט), וכמובן שאיני צורכת סמים (וכל מכריי יעידו כך).

"עצוב לי שהעיתונות בארץ זולה כל כך, עצוב לי שאין תחקיר לפני שמדביקים תמונה לכתבה, עצוב לי שאפילו לא כותבים 'למצולמות אין קשר לכתבה' ועוד יותר עצוב לי שאין מענה הולם.

"לא הצבעתי ליכוד, לא מאמינה בדרך שלהם, את ח"כ חזן אני מכירה מתקופת ניהולו של הבר 'מלון פליישר' בבן יהודה בתל אביב. מעולם לא הייתי מעורבת איתו בשום סיטואציה מעבר ללקוחה\ברמן. יקיריי, אל תקנו כל לוקש שמוכרים לכם. אני הייתי אביגיל, שיהיה לכולכם יום נפלא".

מדה-מרקר נמסר כי הם לא מכירים את הטענה וכי אף אחד לא פנה אליהם בעניין.

עוד באותו נושא

סקס, סמים וממים: הרשת צוחקת על אורן חזן

לכתבה המלאה

חייבת לציין שנמאס לי. נמאס לי שמפרסמים תמונה שלי מלפני 6 שנים בבר תל אביבי שהיה בבעלותו של חכ אורן חזן. במקום הבר הזה עו...

Posted by Avigail Kornilov-Graiver on Tuesday, June 9, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully