וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסקה הושלמה: אריאל הרוש חתם בהפועל תל אביב לשלוש שנים

שוער מכבי נתניה בעונה החולפת וקפטן בית"ר ירושלים לשעבר מצטרף לקבוצה של מנדיונדו, ישתכר כ-150 אלף דולר לעונה ועשוי לקבל את סרט הקפטן. גם איסומעילה לינגאנה, קשר הפועל ר"ג חתם

אריאל הרוש שוער הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
חתם לשלוש שנים. הרוש/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

השוער אריאל הרוש חתם בהפועל תל אביב לשלוש עונות. הרוש, בן ה-27, שגדל בבית"ר ירושלים ושיחק בעונה החולפת במכבי נתניה, ישתכר כ-150 אלף דולר לעונה, ועשוי לקבל את סרט הקפטן.

לאחר החתימה, אמר הרוש לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "הגעתי למקום שהכי רציתי להיות בו, עכשיו אוכל להתרכז כולי רק בכדורגל ובמשימות הספורטיביות שיש לקבוצה. נבנית פה קבוצה חזקה, עם סגל שמשלב בין צעירים מצוינים לבין שחקנים יותר מנוסים, ואני בטוח שהאוהדים ייהנו מהקבוצה וירגישו חלק מהרוח החדשה שנושבת במועדון".

הרוש החל את דרכו בבית"ר ירושלים, ועלה לבוגרים בעונת 2009/10. לאחר שענד את סרט הקפטן, עזב את טדי בעקבות סכסוך כספי עם הבעלים אלי טביב, ועבר למכבי נתניה, שם נשאר בליגה למרות הלנות השכר במועדון לאורך העונה. הוא רשם עד כה 193 הופעות בליגת העל, שאחת הידועות בהן הייתה במשחק האליפות של הפועל תל אביב מול בית"ר באיצטדיון טדי.

מאז 2010 משתייך הרוש לסגל הנבחרת, ומאז פרישתו של דודו אוואט ועד העונה האחרונה היה השוער הראשון. בסך הכל יש לו 13 הופעות, מאז הופעת הבכורה נגד צ'ילה ב-2012.

שלומי משה שחקן עירוני קרית גת לפני איסו לינגאנה שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
משתדרג לליגת העל. לינגאנה, משמאל/מגד גוזני

גם איסומעילה לינגאנה, קשרה של הפועל רמת גן בשנתיים האחרונות, חתם בקבוצה על חוזה לשלוש שנים. לינגאנה, אשר הגיע בקיץ 2013 להפועל רמת גן, השתלב במהירות בקבוצה עד שהפך לקפטן שלה בעונה החולפת. בעונתו הראשונה כקשר אחורי כבש 2 שערים ב-24 הופעות, ובעונה האחרונה כבש 8 שערים, כאשר תופקד גם כקשר 50-50, ואף שיחק מספר פעמים בעמדת הבלם.

יש לציין כי עדיין לא נחתם הסכם בין הפועל תל אביב להפועל רמת גן. ההסכם אמור להיחתם ב-24 השעות הקרובות, כאשר במסגרתו הפועל תל אביב אמורה להעביר לרמת גן כ-200 אלף דולר.

לינגאנה אמר היום לאתר הרשמי: "שמח להצטרף למועדון גדול ורציני כמו הפועל תל אביב, הגעתי כדי להתמודד ברמות הגבוהות ביותר ולהוכיח את עצמי במועדון כזה. אני שחקן שלא נרתע מעבודה קשה ואשמח לתרום כמה שיותר להפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully