וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל זילבר שר "לאן פנתה אהבתנו". האזינו

4.6.2015 / 8:00

"לאן פנתה אהבתנו" הוא סנונית ראשונה שאריאל זילבר משחרר מתוך אלבום חדש שצפוי לצאת בקרוב. על המילים והלחן אמון שמוליק צ'יזיק. גולשי וואלה תרבות מוזמנים להאזין לשיר כעת. האזנה נעימה

צילום: אריאל בשור

שיתוף הפעולה בין אריאל זילבר ושמוליק צ'יזיק חוזר לחיים. "לאן פנתה אהבתנו", שכתב והלחין צ'יזיק, הוא שיר חדש שיופיע באלבום חדש של זילבר שייצא בקרוב. בין השירים שהשניים יצרו בעבר: "שרית הספרית", "רוצי שמוליק" ו"בחברה להגנת הטבע".

"'לאן פנתה אהבתנו' זה שיר חדש, שיר של שמוליק צ'יזיק שמצאתי בעליית הגג על קסטה ישנה, שיחזרתי את זה כי זה מצא חן בעיני. החומר נוצר בשנות ה-60, נכתב בשנות ה-60 והוקלט בגישה של שנות ה-60 אבל בטכניקה של היום. לא כולם מכירים את צ'יזיק, חברי וידידי מהרבה שנים, אהבתי אותו מאוד. הוא היה אופטימי, תמיד צוחק, תמיד עליז, אף פעם לא ראיתי אותו בדיכאון כי הוא היה נעלם", אומר זילבר. "אני מופיע איך שאני מופיע, עם ציציות וכיפה, אני לא עושה הצגות, שר את השיר, והקהל משתתף איתי. אני מה שאני, אבל היום יש לי תובנות חדשות, שכל מה שיש זה לטובה. צריך להילחם על ארץ ישראל, צריך לצעוק על ארץ ישראל אבל אני לא יודע אם ההופעות זה המקום, את השירים שלי אני עושה בשמחה ובאהבה".

הופעות קרובות:

11 ביוני, יום חמישי, זאפה ירושלים.
2 ביולי, יום חמישי, זאפה תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully