וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מחליף למונטי וויליאמס: אלווין ג'נטרי מונה למאמן ניו אורלינס

שלושה שבועות אחרי שפיטרו את המאמן הקודם למרות הצלחה יחסית, הפליקנס הודיעו על מינויו של עוזר מאמן גולדן סטייט, שהועדף על פני ג'ף ואן גנדי. קר בירך: "ההפסד שלנו הוא הרווח שלהם"

מאמן פיניקס סאנס אלווין ג'נטרי. Christian Petersen, GettyImages
אתגר חדש. ג'נטרי/GettyImages, Christian Petersen

שלושה שבועות אחרי שפיטרה את מונטי וויליאמס, ניו אורלינס סוף סוף מצאה את היורש מאחורי הקווים. ברשת ESPN דיווחו הבוקר (ראשון) כי אלווין ג'נטרי, המשמש כעוזר מאמן בכיר בגולדן סטייט, הועדף על פני הפרשן ג'ף ואן גנדי וסיכם על הצטרפותו כמאמן הפליקנס בעונה הבאה. כעבור כמה שעות הדיווח התאמת וניו אורלינס הודיעה באופן רשמי על ההחתמה.

על פי דיווח של הכתב הבכיר מרשת 'יאהו' אדריאן ווז'נרובסקי, ג'נטרי ירוויח סכום של 13.7 מיליון דולר בחוזה לארבע עונות, כולל אופציה לעונה נוספת במהלכה ירוויח ארבעה מיליון דולר.

"אני מרגיש כבוד גדול לקבל הזדמנות לאמן את הפליקנס, אני כבר לא יכול לחכות", אמר ג'נטרי, שנחשב לאחד ממוחות ההתקפה המבריקים בליגה ומקווה לסיים את דרכו בווריירס עם אליפות.

שחקן ניו אורלינס פליקנס אנתוני דייויס עם מאמנו מונטי וויליאמס. AP
צריך לרכוש את אמונו. דייויס עם מונטי וויליאמס/AP

"אנחנו שמחים להודיע על מינויו של אלווין ג'נטרי למאמן הבא שלנו. אחרי שבחנו מקרוב את הקבוצה שלנו יצרנו רשימה של ערכים ואיכויות שאנחנו מחפשים במאמן שלנו. כולנו הגענו למסקנה שאלווין ג'נטרי הוא האיש הנכון לתפקיד. אלווין הוא מאמן מאוד מוערך עם הרבה ניסיון, ידע עשיר, יצירתיות וכושר מנהיגות גבוה", אמר ג'נרל מנג'ר הפליקנס, דל דמפס בהודעה הרשמית מטעם המועדון.

סטיב קר, שמשתף עמו פעולה בגולדן סטייט, בירך על המינוי: "לאלווין יש השפעה עצומה על ההצלחה שלנו. ההפסד שלנו הוא הרווח של ניו אורלינס, אני משוכנע שהוא יעשה עבודה נפלאה".

בניו אורלינס מקווים כי ג'נטרי יסייע לאנתוני דייויס לבצע צעד נוסף קדימה מבחינה אישית וישפר אותו התקפית, התחום בו הוא נחשב למומחה. דייויס היה ביחסים מצוינים עם המאמן הקודם מונטי וויליאמס ותמך בהישארותו, אך הפליקנס מקווים כי גם ג'נטרי יוכל לרכוש את אמונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully