וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בו ביידן, בנו של סגן נשיא ארה"ב, מת מסרטן בגיל 46

ביידן הבן כיהן כתובע הכללי של דלאוור והיה צפוי להתמודד לתפקיד המושל. הוא הותיר אישה ושני ילדים בני 11 ו-9. אובמה ספד לו: "לצד כל הישגיו בחיים, דבר לא גרם לו גאווה גדולה יותר ממשפחתו"

בו ביידן – וושינגטון, ינואר 2013. GettyImages
הנשיא אובמה עם בו ביידן ומשפחתו, בטקס ההשבעה בוושינגטון ב-2013/GettyImages

ג'וזף (בו) ביידן, בנו הבכור של סגן נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, מת מסרטן המוח בגיל 46, אחרי אשפוז של שבוע בבית חולים צבאי בוושינגטון. בהצהרה שפרסם ביידן האב, נאמר כי "בלב שבור, אנו מודיעים על מותו של האב, האח והבן בו, שנלחם בסרטן המוח באותה מידה של כוח, יושרה ואומץ שהדגים בכל יום של חייו".

הנשיא, ברק אובמה, הביע תנחומים למשפח ביידן, ואמר: "לצד כל מה שבו השיג בחייו, דבר לא גרם לו גאווה ושמחה יותר ממשפחתו - בדיוק כמו אביו".

ביידן, לשעבר התובע הכללי של מדינת דלאוור, סבל ב-2010 משבץ קל. ב-2013 אושפז בבית חולים ביוסטון בשל מה שהוגדר כ"תשישות ובלבול". במהלך האשפוז, נערך לו ניתוח קטן בגולגולת.

סגן הנשיא ביידן חווה טרגדיה משפחתית קודמת ב-1972, כאשר אשתו הראשונה ובתם הפעוטה נהרגו בתאונת דרכים. בו ואחיו הבכור, האנטר, נפצעו בתאונה אך שרדו.

בו ביידן, משפטן בהכשרתו, נחשב לדמוקרט פופולרי מאוד במדינת דלאוור. הוא שירת במשמר הלאומי, וב-2008 הוצב בעיראק, בשעה שאביו התמודד למשרת סגן הנשיא לצד ברק אובמה.

בשנה שעברה הוא הודיע כי לא יתמודד לכהונה שלישית כתובע הכללי במדינה, כדי שיוכל להתמודד למשרת המושל ב-2016. הוא הותיר אישה, האלי, ושני ילדים, נטלי בת ה-11 והאנטר, בן תשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully