וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קרית גת עלתה לליגת העל אחרי 2:3 על עירוני קרית אתא

הקבוצה מהדרום גברה 74:93 על יריבתה בחוץ, השלימה ניצחון בסדרת גמר הפלייאוף והעפילה לליגה הבכירה לראשונה בגלגול הנוכחי. רלפורד קלע 26 נקודות, ווטסון וניר הוסיפו 19 כ"א

שחקני מכבי קרית גת עם צלחת האליפות. אדריאן הרבשטיין
מגיע להם. שחקני קרית גת חוגגים עם הצלחת/אדריאן הרבשטיין

מכבי קרית גת עלתה היום (שישי) לליגת העל בכדורסל לראשונה בתולדותיה בגלגול הנוכחי שלה (בעבר מכבי דרום עברה לשחק בקרית גת והייתה חלק מהליגה הבכירה ב-1984-85). הקבוצה של נתי כהן גברה על עירוני קרית אתא בחוץ 74:93, השלימה 2:3 בסדרת גמר פלייאוף הליגה הלאומית וקיבלה את הכרטיס. היא תחליף בליגה הבכירה את הפועל גלבוע/גליל, שנשרה לליגת המשנה בתום העונה הסדירה.

ליאור ליפשיץ שחקן מכבי קרית גת חוגג. אדריאן הרבשטיין
דקות ארוכות של חגיגות על הפרקט/אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי קרית גת. אדריאן הרבשטיין
גם האוהדים תרמו את שלהם/אדריאן הרבשטיין

הקבוצה הקטנה מהדרום הוקמה ב-2003 ועלתה לראשונה לליגה הלאומית בעונת 2011-12. בתום עונת 2012-13 היא נשרה בחזרה לארצית, אבל בעונה שעברה חזרה שוב ללאומית. אחרי כמה שנות "מעלית", היא הבטיחה היום עליית ליגה שנייה ברציפות.

שחקני מכבי קרית גת עם צלחת האליפות. אדריאן הרבשטיין
התמונה הקבוצתית/אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי קרית גת חוגגים. אדריאן הרבשטיין
פרץ רגשות בקרית אתא/אדריאן הרבשטיין

היושב ראש לשעבר וחבר הכנסת בהווה מיקי זוהר הכריז שהקבוצה תשחק בליגת העל, ואף דורש לשחק באולם הקטן בקרית גת: "הודעת המנהלת לא מעניינת אותי. בתור פוליטיקאי אני יודע שהציבור אוהב ווינרים. יש תקדים בנושא האולם שהיה עם נתניה, ואני מניח שאם לא יאפשרו לקבוצה לשחק בקרית גת, היא תפנה לבג"צ. יהיה אפשר לשחק את המשחקים הגדולים באשקלון או באר שבע. הקבוצה תשחק בכל מקרה בליגת העל".

נתי כהן מאמן מכבי קרית גת. אדריאן הרבשטיין
גם הוא שחרר היום חיוך. נתי כהן/אדריאן הרבשטיין

נתי כהן, מאמן קרית גת: "ביום שלישי באנו בדיוק הפוך מאיך שבאנו היום. ביומיים האלה עשינו דברים שלא קשורים לכדורסל, ביקשתי מהשחקנים בלי לחץ, בלי טירוף והם ביצעו את ההוראות. שאפו לשחקנים שקיבלו מכה בשלישי ויצאו היום גדולים. אנשים אמרו לי שאני משוגע שהבאתי ארבעה שחקנים שהיו איתי באשדוד בעונה שעברה ופוטרתי והם ירדו, אבל האמנתי בהם אז ואני מאמין בהם היום. לא חשבתי עד היום על מה יהיה אם נעלה, התרכזתי בסדרה ועכשיו אני מתרכז בחגיגות".

שחקני עירוני קרית אתא. אדריאן הרבשטיין
הפנים המאוכזבות מספרות את הסיפור/אדריאן הרבשטיין
שחקן מכבי קרית גת, טרנס ווטסון. אדריאן הרבשטיין
ווטסון מטביע את קרית אתא/אדריאן הרבשטיין

קרית גת פתחה את המשחק היטב, אבל לקראת סוף הרבע הראשון קרית אתא כפתה שוויון. ריצת 0:8 בתחילת הרבע השני העלתה את קרית גת ל-17:26 ובהמשך היא פתחה פער דו ספרתי, כשבתום המחצית הראשונה זה 30:42 לטובתה. ברבע השלישי היתרון של קרית גת צמח והיא עלתה ל-37:53, כשקרית אתא לא מוצאת תשובות. האורחים ידעו לשמור על יתרון דו ספרתי, מנעו מקרית אתא לחזור, הגדילו ל-20 הבדל ולבסוף חגגו ניצחון ועליית ליגה.

קלעו לקרית גת: טראוויס רלפורד 26, יוני ניר 19 ו-11 ריבאונדים, טראוויס ווטסון 19 ו-8 ריבאונדים, תומר פיסצקי 7, גל איתן 5, ליאור ליפשיץ 4.

קלעו לקרית אתא: ג'וינר דאליס 16, ג'ונתן מילס 12 ו-11 ריבאונדים, גיא דותן 12, סיימון פארין וג'ורדן לואיס 11 כ"א, תומר גינת 10, אוראל לב 2.

שחקני עירוני קרית אתא, סיימון פארין (8), גיא דותן (10), תומר גינת (14). אדריאן הרבשטיין
פארין, דותן וגינת מאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully