וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החיילים צילמו את האונס הקבוצתי בחדר ובשירותים בבסיס"

21.5.2015 / 16:42

לבית הדין הצבאי הוגש כתב אישום נגד שלושת החיילים הנאשמים כי אנסו חיילת בבסיסה, ביצעו בה מעשי סדום וצילמו את המתרחש בטלפון הנייד. בהמשך צפוי להיות מוגש כתב אישום נגד החשוד המרכזי

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק
חשד: ארבעה חיילים אנסו חיילת. אבי כהן
אחד החשודים בפרשה/אבי כהן

התביעה הצבאית הגישה היום (חמישי) לבית הדין הצבאי כתב אישום נגד שלושה חיילים בדרגת רב-טוראי בגין אונס של חיילת המשרתת עמם בבסיס חיל האוויר בחצרים. בין היתר, השלושה מואשמים במעשה סדום, בפגיעה בפרטיות ובעבירות שיבוש מהלכי משפט.

טוראי דין טויל מעכו, שהיה חשוד יחד עם השלושה בפרשה ושמו הותר לפרסום לאחר שהתעורר החשד שפגע בנשים נוספות, עומד במרכז האירועים ואינו בין הנאשמים מאחר שהתביעה צפויה להגיש נגדו כתב אישום נפרד. טויל חשוד בשלושה מעשי אינוס ובמעשי סדום. התביעה רואה בו שותף מלא גם למעשים שלא הוא עצמו ביצע בפרשה, משום ששיתף פעולה עם חבריו. כמו כן, על פי כתב האישום, הוא אנס וביצע מעשי סדום בחיילת נוספת. ההחלטה בעניין כתב האישום נגדו תתקבל בכפוף לשימוע שייערך בימים הקרובים.

על פי כתב האישום, טויל אמר לחיילת כי אחד הנאשמים מעוניין בה, והאחרונה פגשה את הנאשם באחד מהחדרים בבסיס. בפגישה, הוא הציע לה הצעות בעלות אופי מיני, אולם היא אמרה לו כי היא אינה מעוניינת. בשלב זה, הגיעו למקום טויל ושני הנאשמים הנוספים. אחד מהם ניסה ללטף אותה בכתפה, אולם היא דחתה אותו.

עוד בנושא:
פרשת האונס בבסיס: אחד החיילים חשוד שאנס חיילת נוספת
הוארך מעצר החיילים החשודים באונס: "נאספו ראיות נוספות"
התפתחות בפרשת האונס בבסיס: "חברותיה התעמתו עם החשודים"

טויל מואשם כי צילם את חברו מבצע בחיילת מעשה סדום

לאחר מכן, מתואר בכתב האישום כי השלושה יצאו מהחדר כשרק טויל נותר בו, ושם הוא נעל את הדלת, אנס אותה וביקש מהשלושה להתבונן בו מבצע בה את המעשה האכזרי, בעודה נותרת קפואה ובוכה. לאחר שטויל אנס אותה, כתב האישום מתאר כי אחד הנאשמים נכנס לחדר, לקח את החיילת בכוח לחדר השירותים וביצע בה מעשה סדום. באותה עת, טויל צילם את המתרחש כשנאשם אחר עומד לצדו וצופה. בשלב מאוחר יותר, מחקו טויל והנאשם בביצוע מעשה סדום את התיעוד ממכשיר הטלפון.

לאחר האירוע ולאחר תחילת החקירה, שוחחו טויל והנאשמים על מנת לתאם עדויות. לפי כתב האישום, טויל ביקש מהנאשם שצפה בו מצלם את מעשה הסדום לשקר בחקירה, והאחרון נענה לבקשתו. כמו כן, בפרשה קיים גם חשוד חמישי, אשר חשוד בשיבוש מהלכי משפט. התביעה תקבל החלטה בעניינו בשבוע הבא.

עו"ד ניר ליסטר המייצג את הצעירה מסר: "אנחנו מברכים את הפרקליטות הצבאית על הגשת כתב האישום שיכול להביא מעט מזור למתלוננת, מעצם הגשתו.אני מקווה המעשים הנפשעים של הנאשמים יתבררו והם ייענשו במלוא חומרת הדין על אותם מעשים מכוערים שביצעו". הוא הוסיף: "מטבע הדברים לא קל לה. אני סבור שהצלקת
תישאר לעד, אבל מקווה שהיא תוכל לעבור את זה בהמשך חייה".

עו"ד שי רודה, הסנגור של אחד הנאשמים, מסר כי הלקוח שלו טוען שהוא קיים עם החיילת יחסי מין בהסכמה. "מרשי כופר בכתב האישום וממשיך וטוען שקיים יחסי מין בהסכמה עם החיילת. לא הייתה לו כל אינדיקציה שהחיילת לא מסכימה לקיים איתו יחסי מין", אמר. "לאחר לימוד חומר החקירה הרב בתיק, אגיב לכתב האישום".

לפניות לכתב: amirbohbot@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully