וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק סרי מונה ליועצו של השר דרעי

17.5.2015 / 10:12

סרי, ששימש יועצו של אהוד ברק בזמן שכיהן כשר הביטחון, קיבל פנייה מנתניהו ומהמחנה הציוני לפני הבחירות. שתי ההצעות לא יצאו לפועל והשבוע, כך נודע לוואלה ברנז'ה, מונה סרי ליועצו של אריה דרעי, שר הכלכלה ופיתוח הנגב והגליל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במסיבה, עם נחום ברנע. סרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יועץ התקשורת ברק סרי ישמש כדוברו של שר הכלכלה ופיתוח הנגב והגליל אריה דרעי - כך נודע לוואלה ברנז'ה. השניים סיכמו על כך בימים האחרונים. לפני כארבעה חודשים אמור היה סרי לשמש דוברו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במהלך קמפיין הבחירות. ואולם, הוא לא החל בתפקידו, בעקבות חילוקי דעות עם מנהל הקמפיין ניר חפץ.

לאחר הפרישה המוקדמת מצוות נתניהו, קיבל סרי פנייה מ"המחנה הציוני", והוצע לו לשמש יועץ בכיר לתנועה, אבל הוא העדיף להמתין עד לאחר שיסתיימו הבחירות. בסופו של דבר סרי לא הצטרף ליצחק הרצוג. השבוע, זמן קצר לפני השבעת הממשלה ה-34, הוא מונה ליועצו של השר דרעי מש"ס.

טרם הקדמת הבחירות שימש סרי יועץ התקשורת של סילבן שלום, בעת שכיהן כשר האנרגיה והמים, המשרד לפיתוח הנגב והגליל והמשרד לשיתוף פעולה אזורי. קודם לכן שימש יועץ התקשורת של אהוד ברק בעת שכיהן כשר הביטחון, ושל שר התחבורה ישראל כץ. כמו כן, שימש יועצו של אבי דיכטר בעת שכיהן כשר לביטחון פנים.

לפני שהחל לשמש יועץ תקשורת, ערך סרי את העיתון "ישראלי", לשם עבר אחרי 20 שנה בתפקיד עורך ברשת שוקן מקבוצת "הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully