וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פרוזינונה עלתה לראשונה בתולדותיה לסרייה A

קארפי לא לבד: השנייה בטבלה הבטיחה את עלייתה הסנסציונית עם 1:3 ביתי על קרוטונה וגם היא תהיה בליגה הבכירה, עם עיר של פחות מ-50 אלף תושבים ואצטדיון עם 9,680 מקומות בלבד

רוברטו סטלונה מאמן פרוזינונה (במרכז) עם שחקניו. GettyImages
מאורע היסטורי. המאמן רוברטו סטלונה עם שחקני פרוזינונה/GettyImages

אחרי עליית הליגה הסנסציונית של קארפי, עוד היסטוריה בליגה האיטלקית: פרוזינונה עלתה לראשונה בתולדותיה לסרייה A מהמקום השני בליגת המשנה, אחרי ניצחון ביתי 1:3 על קרוטונה במחזור הלפני אחרון. הקבוצה הצנועה, שרק בעונה שעברה חזרה לסרייה B עם ניצחון בפלייאוף על לצ'ה, השלימה עלייה נוספת ולצערו של קלאודיו לוטיטו, הבעלים של לאציו שקיווה למנוע העפלה של מועדונים קטנים כמו פרוזינונה וקארפי, גם היא תהיה בליגה שלו בעונה הבאה.

אוהדי פרוזינונה. GettyImages
בעונה הבאה מול יובנטוס, רומא ולאציו. אוהדי פרוזינונה/GettyImages

בעיר פרוזינונה, הנמצאת כ-47 קילומטרים דרום מזרחית מהבירה רומא במחוז לאציו, יש מעל 48 אלף תושבים וסטאדיו קומונאלה מאטוסה מכיל כ-9,680 מקומות בלבד. זה לא מנע מרוברטו סטלונה, חלוץ נאפולי וטורינו בעבר, לקחת את הקבוצה הזו ב-2012 ולהוביל אותה כמאמן עד לסרייה A.

היום הישג השיא קיבל חותמת רשמית עם הצגה ביתית נגד קרוטונה. מלך שערי הקבוצה פדריקו דיוניסי כבש צמד והעלה את מאזנו ל-15 שערים, בעוד שותפו להתקפה דניאל צ'ופאני פתח את מסכת השערים וחגג את ה-13 שלו העונה. הטירוף האמיתי היה בדקה ה-63, אז במצב של 0:2 השוער הברזילאי מאסימו זאפינו עצר פנדל של קרוטונה.

שתי עולות כבר יש, כאשר השלישית תגיע מהפלייאוף. בצד השני של הטבלה, ברשיה ירדה לליגה השלישית לראשונה מאז 1985, עוד לפני משחקה נגד בארי. זה קורה לברשיה בדיוק ביום בו רוברטו באג'ו קיים את משחקו האחרון בקריירה, במדיה, לפני 11 שנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דנילו סודימו שחקן פרוזינונה. GettyImages
הלהיב את הקהל. דנילו סודימו/GettyImages
אוהדי פרוזינונה מקיפים את השוער מאסימו זאפינו. GettyImages
האוהדים קפצו עליו. מאסימו זאפינו/GettyImages
אוהדי פרוזינונה. GettyImages
אוהדי פרוזינונה/GettyImages
שחקני פרוזינונה חוגגים. GettyImages
שחקני פרוזינונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully