וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ המשחק בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס אחרי שגז פלפל רוסס על שחקנים

תקרית אלימה בארגנטינה בקרב בין היריבות המושבעות בדרבי בגביע ליברטדורס: גז פלפל נזרק על שחקני ריבר במנהרה, השחקנים נראו על הדשא סובלים מגירוי ושוטפים את פניהם ועיניהם, המשחק פוצץ. המשטרה לקחה את החולצות שלהם כראיה

אוהדי בוקה ג'וניורס. רויטרס
עברו את הגבול. אוהדי בוקה/רויטרס

תקרית חמורה אירעה הלילה (שישי) בארגנטינה. הדרבי הגדול של בואנוס איירס בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס במסגרת שמינית גמר גביע הליברטדורס, הופסק במחצית, אחרי ששחקני ריבר רוססו במה שנראה כגז פלפל במנהרת השחקנים.

משחק הגומלין בין שתי היריבות (0:1 לריבר משחק הראשון) הופסק במצב של 0:0 אחרי 45 דקות, ולא חודש. לפחות שישה שחקנים של ריבר נראו על הדשא כשהם משפשפים את עיניהם בכאב ושוטפים את הפנים שוב ושוב, וגם אוהדים רבים ביציעים החזיקו חולצות וצעיפים על עיניהם ופיהם בעקבות הגירוי. אחרי כשעה ארוכה של דיונים וחוסר ודאות, ואחרי שנציגי המשטרה הגיעו לאצטדיון, התקבלה ההחלטה. "המשחק הופסק, ולא ניתן היה לחידוש", נמסר על ידי המארגנים.

המשטרה שהגיעה למקום לקחה את החולצות של שחקני ריבר פלייט כראיה. לאחר מכן בצילומי הטלוויזיה נראה אוהד מכניס חפץ למנהרת השחקנים. כידוע, בין שתי הקבוצות קיימת יריבות ארוכה ואלימה. מרסלו גז'ארדו, מאמן ריבר, אמר ש"זו תקרית מצערת ומבישה".

ראמירו פונס מורי, אחד מהשחקנים שסבלו בתקרית, אמר: "אני לא יכול לראות כלום, העין שלי דומעת לחלוטין". לאו פונסיו אמר: "כל הגוף כואב לי, זאת שערורייה, אני מרגיש שאני במדינה אחרת". פדרו הנסינג, הרופא של ריבר, אמר ש"העיניים של ארבעה שחקנים שורפות, אי אפשר לשחק ככה. ב-30 שנה בכדורגל לא ראיתי דבר כזה".

שחקן ריבר פלייט לאונרדו פונסיו שוטף את פניו. רויטרס
גירוי מכאיב. לאו פונסיו מתאושש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully