וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל הורפורד: "בכלל לא הייתי אמור להיות מעורב במהלך"

קולע סל הניצחון ב-81:82 הדרמטי של אטלנטה על וושינגטון דיבר על השניות האחרונות: "פשוט רצתי לתוך הצבע". שרודר: "הוא נשק מסוכן". וול: "לא היו לי בעיות עם היד". קרי: "קשה לקבוצות לעמוד בקצב שלנו"

שחקן אטלנטה הוקס, אל הורפורד, חוגג. GettyImages
ניצחון בשנייה האחרונה. אל הורפורד/GettyImages

פלייאוף 2015 סיפק גם הלילה (בין רביעי לחמישי) עוד רגע ענק. פול פירס קלע שלשה נפלאה וכמעט והעלה את וושינגטון ל-2:3 בסדרת חצי גמר המזרח על אטלנטה, אך בפלייאוף הנוכחי כמו בפלייאוף הנוכחי, שום דבר לא גמור עד לבאזר האחרון. וכך גם היה בג'ורג'יה. אל הורפורד ענה ל"אמת" עם ריבאונד התקפה אדיר וסל מתוך הצבע, כדי לתת להוקס ניצחון סופר-דרמטי (81:82) ו-2:3 בסדרה. במשחק נוסף שהיה קצת פחות צמוד, גולדן סטייט הביסה 78:98 את ממפיס ועלתה גם היא ל-2:3.

אטלנטה - וושינגטון: מספרי המשחק

* ההוקס רחוקים ניצחון אחד מהעפלה לגמר האיזורי לראשונה מאז 1970.

* זה היה המשחק השישי בפלייאוף הנוכחי שמוכרע בסל שנקלע עם פחות משתי שניות לסיום - המספר הגבוה ביותר בפלייאוף מזה 15 שנה.

* פול פירס עומד כעת על מאזן של 5 מ-19 בזריקות שיכולות להעלות את קבוצתו ליתרון או להשוות את התוצאה ב-24 השניות האחרונות במשחקי פלייאוף.

* פירס רשם משחק שביעי ברציפות עם לפחות 3 שלשות, ובכך השווה את הרצף הארוך ביותר בהיסטוריה בקטגוריה הזו.

* עד הלילה הוויזארדס עמדו על מאזן של 0:5 בפלייאוף הנוכחי במשחקים בהם ג'ון וול שיחק.

שחקני אטלנטה חוגגים. AP
חגיגה באטלנטה. השחקנים מאושרים לאחר הניצחון/AP

ציטוטים

"בכלל לא הייתי אמור להיות מעורב במהלך", הודה הורפורד. "כשראיתי את הכדור עושה את דרכו לטבעת, פשוט רצתי לתוך הצבע והאינסטינקט הראשוני שלי היה לשים את הכדור בתוך הסל. השאר כבר היסטוריה. אנחנו מאוד שמחים שניצחנו, אך יחד עם זאת מבינים שמדובר במשחק אחד בלבד, ושיש עוד משחק לפנינו".

"האינסטינקטים של הורפורד נפלאים", החמיא פול מילסאפ לחברו. "הוא בכלל היה במקום אחר על הפרקט כחלק מהמהלך שהיה אמור לשחרר את קייל קורבר. מדובר בשחקן חכם מאוד ולא אנוכי. כיף להיות על הפרקט עם מישהו כזה". קורבר עצמו אמר: "אל היה שם בשבילנו לאורך כל העונה. הוא כח משמעותי עבורנו ולא רק בצורה שבה הוא משחק". גם דניס שרודר פירגן להורפורד: "מדוברנשק מסוכן. בכל פעם שנחנו מבצעים פיק-אנד-רול, השומר לא יודע אם לשמור עליי או על אל, כי הוא קלע מצוין".

"החבר'ה שלי נלחמו ורצו מאוד לנצח", אמר מאמן הוויזארדס, רנדי וויטמן. "ההבדל בינינו לבין אטלנטה היה שהם עשו מהלך מוצלח אחד יותר מאיתנו. זה מה שהכריע". ג'ון וול, ששיחק פצוע, הוסיף: "לפעמים אפשר לשבור עצם תוך כדי משחק, זה סיכון שצריך לקחת. למרות זאת, לא היו לי שום בעיות עם היד, הצלחתי לעשות כל מה שרציתי ולשחק אגרסיבי".

אל הורפורד שחקן אטלנטה הוקס. AP
זכה לפרגון. אל הורפורד חוגג/AP

גולדן סטייט - ממפיס: מספרי המשחק

* סטפן קרי הפך לשחקן הראשון אי פעם שרושם 6 חטיפות ו-6 שלשות במשחק פלייאוף.

* קרי הפך לשחקן המהיר ביותר אי פעם שמגיע ל-100 שלשות בקריירת הפלייאוף שלו. זה לקח לו 28 משחקים בלבד.

* הווריורס עלו למאזן של 0:52 העונה במשחקים בהם הם הוליכו בפער של 15 נקודות ומעלה.

* שני המשחקים היחידים השנה, כולל העונה הרגילה, בהם ממפיס קלעה פחות מ-40% בזריקות מאיזור הצבע היו משחק 4 (39%) ומשחק 5 (36%) בסדרה מול גולדן סטייט.

* 162 הנקודות של ממפיס בשני המשחקים האחרונים הוא הסכום הנמוך ביותר שלה לשני משחקים בזה אחרי זה העונה.

שחקני גולדן סטייט, קליי תומפסון ודריימונד גרין חוגגים. AP
היו גדולים על ממפיס. דריימונד גרין חוגג עם קליי תומפסון/AP

ציטוטים

"אמרתי במשחקים הראשונים 'ההגנה שלנו טובה מספיק, אך היא לא הגנה של אלופה', אך אני מודה שטעיתי", ציין סטיב קר. "איך עוצרים את ממפיס? זה כמו יין, ככל שעובר הזמן אנחנו משתפרים", אמר דריימונד גרין על הניצחון. "עשינו כמה עצירות במשחק והכול השתנה. קשה לקבוצות לעמוד בקצב שלנו כשאנחנו מתחילים את המשחק עם עבודת הגנה טובה כמו שעשינו".

"מדובר ברגע נהדר", הוסיף סטפן קרי. "היה חשוב עבורנו להתעלות בסוף כפי שעשינו, חשוב לנו ולקהל שלנו".

המאמן דייב ייגר התייחס גם הוא להפסד: "גולדן סטייט שיחקה נהדר. הספסל שלנו היה יוצא מהכלל - אנדריי איגוואדלה, שון ליוינגסטון ודייויד לי. זרקנו 42 פעמים מתוך הצבע. זה נמוך בשבילנו. אנחנו צריכים לעשות את זה יותר". "הם הניעו את הכדור בצורה טובה והשיגו חדירות רבות", הוסיף מייק קונלי.

גארד גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי (ימי) פורוורד ממפיס גריזליס זאק רנדולף (שמאל). AP
השאיר להם אבק. סטפן קרי מול זאק רנדלוף/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully