וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע יחסים עכורים: אמילי עמרוסי עוזבת את ערוץ 10

12.5.2015 / 15:01

פרסום ראשון: שש תוכניות בוקר משותפות הספיקו לעמרוסי וליועז הנדל, והם לא יגישו יותר יחד - כך נודע לוואלה ברנז'ה. העזיבה של עמרוסי מתבצעת לאחר שמונה חודשים בלבד בערוץ ובהם שורת תקריות מביכות. בינתיים הספיקה עמרוסי לחשוף מה היא באמת חושבת על הנדל

אמילי עמרוסי. איתן טל,
"הוא בלתי נסבל?". עמרוסי/איתן טל

עיתונאית "ישראל היום" אמילי עמרוסי תפסיק להגיש את תוכנית הבוקר של ערוץ 10 בימי שישי - כך נודע לוואלה ברנז'ה, כשברקע סכסוך עם המגיש לצדה, העיתונאי ושדרן הרדיו יועז הנדל. עזיבתה מתרחשת לאחר שמונה חודשים בלבד בערוץ, שכללו שורת תקריות ותחלופת מגישים.

מוקדם יותר היום, בטרם נודע על עזיבתה, עמרוסי הכחישה את הדברים ומסרה לוואלה ברנז'ה: "תפסיקו להתעסק ברכילויות ושטויות. אנחנו עושים, ונמשיך לעשות את תוכנית הטלוויזיה הכי מעניינת שאתם לא רואים".

שש תוכניות בלבד הספיקו לעמרוסי והנדל עד שאירע הפיצוץ אשר בו נאלצו עורכי התוכנית להתערב. גורמים המעורים בפרטים מסרו לוואלה ברנז'ה כי לפני שהוחלט על פיצול והפרדת כוחות, התבקשו השניים לעבוד על הכימיה ועל הזוגיות שעל המסך. על פי גורם המעורה בפרטים, הרקע לסכסוך אמנם היה מקצועי וקשור לבחירת האייטמים ואופן הצגת השאלות בראיונות בתוכנית, אך מבוסס גם על יחסים אישיים עכורים בין השניים שגלשו מהר מאד לפסים אישיים. "נכון, לא כולם הם לונדון וקירשנבאום, אבל כאן פשוט אין בכלל כימיה ביניהם", אומר הגורם, "המערכת וכל הצדדים החליטו לבחון את הנושא ולהתייעץ מה לעשות עם השניים, כי יש דילמה והתלבטות אם זו הזוגיות הנכונה. חוסר הכימיה עובר למסך ולצופים".

יועז הנדל. AP
"הצליח לשרוד שש תוכניות". הנדל/AP

המגיש הרביעי בשנה

"המערכת וכל הצדדים החליטו לבחון את הנושא ולהתייעץ מה לעשות עם השניים, כי יש דילמה והתלבטות אם זו הזוגיות הנכונה. חוסר הכימיה עובר למסך ולצופים"

שמונה חודשים הגישה עמרוסי את תוכנית הבוקר ביום שישי. במהלך שמונת החודשים על המסך היא הספיקה להסתבך כאשר אירחה את השחקן ואמן הדראג טל קלאי, שהגיע בבגדי הצגה, ויצא מהראיון פגוע ומושפל, לאחר שאמרה לו: "אתה לא גבר שמשחק דמות של אישה, אתה דראג קווין, כולי נבעתת מדראג קווין שמופיעה מול ילדים. אני לא הייתה לוקחת את הילדים שלי לראות מופע שיש בו דראג קווין, לא הייתי רוצה להסביר לילדים בגיל חמש סוגיות בזהות מינית".

במקרה אחר אותה עמרוסי, באותה תוכנית בוקר, תמכה בסירובו של בנימין נתניהו לפני הבחירות להתראיין על ידי העיתונאי מערוץ 10 רביב דרוקר, תקפה בשידור את דרוקר ואת הערוץ, ואמרה בין היתר: "נתניהו צדק לגמרי כשלא התראיין לרביב דרוקר. כי כשרביב דרוקר כותב בבלוג שלו ש'צריך ללכת על הראש של נתניהו' - זה כבר לא עיתונאי. זה תועמלן.....ובעיני ערוץ 10 התנהלו בסוג של נקמנות לנתניהו".

עמרוסי הספיקה להחליף גם לא מעט מגישים לצדה, זאת בתקופה של שנה בלבד מאז החלה לעבוד בערוץ 10, בהם אור הלר, אלי רכלין ומיה זיו-וולף. הנדל הוא המגיש האחרון שהצטרף לעמרוסי והצליח לשרוד שש תוכניות לצדה.

עוד באותו נושא

אמילי עמרוסי: "ערוץ 10 נקמני. דרוקר תועמלן"

לכתבה המלאה

"נמשיך לעשות את תוכנית הטלוויזיה הכי מעניינת שאתם לא רואים"

בזמן שבמערכת התלבטו בנוגע להמשך הזוגיות על המסך, הספיקה עמרוסי להביע את דעתה הבלתי מצונזרת על הנדל. אתמול (ב') בקבוצת העיתונאים הדתיים שהיא מנהלת בווטסאפ, "שובי נפשי", שאלה עמרוסי: "יש עוד מישהו כאן שסבור שיועז-גדלתי באלקנה ואני מכיר את המתנחלים הקיצוניים האלה-הנדל, הוא בלתי נסבל?", והוסיפה שבינה לבין הנדל "יש סכסוך פרטי".

זמן קצר אחרי שהכחישה בפני וואלה ברנז'ה את הדברים, חזרה עמרוסי לקבוצה והודיעה ששלחה הודעות פרטיות לחברי הקבוצה, על מנת לאתר את המדליף. היא גם קבעה שלא מדובר במי שהסתכסך איתה, ממש לפני כשבועיים על רקע קבוצת "שובי נפשי", חיים לוינסון. והסבירה: "הפתיון שהוטל אתמול בקבוצה הוכיח את עצמו! (ההודעה על יועז ואחריה הודעות בניסוחים שונים בפרטי לאנשים), כנראה שאנחנו בדרך ללכוד את המדליף", כתבה עמרוסי ועדכנה ש"התקשרה ההיא מוואלה".

יועז הנדל מסר בתגובה: "עזבו אותי מהשטויות האלו". בערוץ 10 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully