וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ברשת: "בפעם הראשונה בישראל יכולה שרת משפטים לככב בלוח שנה של מוסכים"

אורן דותן

6.5.2015 / 17:50

שר התשתיות הלאומיות לשעבר, יוסף פריצקי, יורה עם המקלדת בפייסבוק לעבר שרת המשפטים הבאה איילת שקד. התגובות הזועמות לא איחרו לבוא. פריצקי: "רציתי לכתוב מילה טובה על שרת המשפטים העתידית"

פריצקי נגד שקד. צילום מסך מתוך פייסבוק, צילום מסך
פריצקי נגד שקד/צילום מסך, צילום מסך מתוך פייסבוק

בין שלל התגובות על מינויה הצפוי של ח"כ איילת שקד לשרת המשפטים הגיח לאוויר הפייסבוק הערב פוסט מעורר מחלוקת של שר התשתיות הלאומיות לשעבר, יוסף פריצקי (שינוי).

השר לשעבר פרסם כתבה על ההחלטה למנות את האישה הראשונה של הבית יהודי לתפקיד והוסיף: "ואללה.. בפעם הראשונה בישראל יכולה שרת משפטים לככב בלוח שנה של מוסכים...".

הגולשים מיהרו להגיב לפוסט בזעם והביעו זעזוע מהדברים השוביניסטיים. " כמה שאילת שקד דוחה אותי, האמירה שלך דוחה אותי פי מיליון. לא חשבתי שזה אפשרי. בראבו!", כתבה אחת הגולשות.

גולשים אחרים מיהרו לצלם את הפוסט, מחשש שהוא יוסר על ידי השר לשעבר בעקבות התגובות, ולהביע את דעתם הנחרצת נגד דבריו.

פריצקי פעיל מאוד בפייסבוק והוא נוהג לפרסם את דעותיו על עניינים פוליטיים וחברתיים בפוסטים נוקבים כמעט מדי יום, אך כנראה שהפעם הידיעה על מינויה של שקד פגע בעצב חשוף ורגיש במיוחד.

בתגובה לפניית וואלה! טק אמר השר לשעבר: "רציתי לכתוב מילה טובה על שרת המשפטים העתידית שלנו. בכל זאת, ממשיכתם של חיים כהן וחיים צדוק ז"ל ושל דוד ליבאי יבדל"א ועוד רבים וראויים. זה מה שיכולתי למצוא..."

יו"ר ארגון נעמת, גליה וולוך, אמרה בתגובה לדבריו של פריצקי כי "השר לשעבר בחר להפגין דעותיו והגיגיו בסדרת התבטאויות שוביניסטיות, שלא לומר אלימות, כלפי חברות הכנסת איילת שקד ומירי רגב. חלוקת הציונים של פריצקי למראה החיצוני של איילת שקד היא לא פחות ממטרידה ויש להוקיע התבטאויות מסוג זה, על אחת כמה וכמה כאשר הן מגיעות מפיו של דמות ציבורית אשר כיהנה כשר במדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully