וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה רשמית לרוני לוי. בוקולי סיים את דרכו בקבוצה

5.5.2015 / 8:02

הודעה על מינוי המאמן תצא בקרוב. הקשר יצטרך להחליט אם לקבל את ההצעה לפרוש ולהישאר במועדון. בקבוצה מרוצים: "יוסי בניון היה פנטסטי, המסירות שלו הלכו לאן שהוא רק רצה". הפתעה לטובה מהיכולת של מיצ'ל

one

מכבי חיפה פנתה באופן רשמי למאמן מכבי נתניה, רוני לוי. הצדדים קרובים לסיכום על מינויו הרשמי וכפי שפרסמנו ביום רביעי האחרון, הודעה רשמית תצא בימים הקרובים. שיחה ראשונית בין לוי לחיפה בנוגע לעונה הבאה כבר נערכה, כשהתנאים הכספיים עדיין לא נסגרו, אך גם לא יהוו מכשול. על פי גורם בחיפה, ישנה התלבטות לגבי מועד ההודעה הרשמית. בחיפה מתכוונים להיפרד ממרקו בלבול בצורה מכובדת לפני שיעזוב את המועדון וסבורים שימצא בקרוב את התחנה הבאה שלו בליגת העל. על העובדה שרוני לוי הפך למועמד המוביל של שחר לעונה הבאה פורסם בוואלה ספורט עוד בחודש פברואר, כשאז דווח גם על רצונו של המועדון להביא איתו את חלוץ מכבי נתניה לארי קאיודה.

מיד לאחר מינויו של לוי, יחלו בחיפה בהכנות לעונה הבאה. שמואל שיימן שוחח עם הנהלת המועדון והבהיר שהוא קרוב לסיכום בהפועל תל אביב. רוב התנאים של המגן סוכמו אך עדיין לא נכתבה טיוטת חוזה. "העסקה הזאת קרובה מאוד לסיכום, היא תיסגר בימים הקרובים", העריכו בסביבתו של המגן. הקשר גוסטבו בוקולי סיים את דרכו במועדון, שיבהיר לשחקן חד משמעית כי עליו להודיע על פרישה. אם בוקולי יסרב, הדבר לא ישכנע את הנהלת המועדון להשאירו בקבוצה והוא סיים את דרכו ללא קשר להחלטה שלו. גם בחיםה מעריכים שבוקולי יעדיף לפרוש בתום העונה וייתכן שייערך לכבודו טקס מכובד או משחק פרידה. בוקולי יקבל תפקיד מקצועי במועדון, עדיין לא ברור איזה (בין האפשרויות: אימון במחלקת הנוער, או תפקיד במחלקת הסקאוטינג) והוא יצטרך להחליט האם לקחת אותו. חיפה תיפרד משחקנים נוספים בקיץ, אבל ההחלטה בעניין הזה תהיה של המאמן.

מאמן מכבי נתניה רוני לוי. קובי אליהו
הולך ומתקרב. רוני לוי/קובי אליהו

בחיפה הופתעו אתמול (שני) מהיכולת של הקשר האחורי מיצ'ל, שהציג יכולת טובה ב-1:1 עם מכבי תל אביב. ביקורת נשמעה על הרכבתו של גוסטבו בוקולי ב-11, החלטה שמרקו בלבול לקח בגלל ענייני משמעת. "יוסי בניון היה פנטסטי, המסירות שלו הלכו לאן שהוא רק רצה, האוהדים נהנו גם מהדריבל שלו. אתמול הוכח שהוא וראיוס יכולים לשתף פעולה ולשחק יחד ללא הפרעה. היו רגעים במחצית השניה שבהם נזכרו איך מכבי חיפה הגדולה צריכה לשחק", אמרו שחקנים בסיום. גם טאלב טואטחה זכה למחמאות על יכולתו. אלירן עטר ייבדק היום לאחר שמתח את שריר הירך האחורי.

ביום ראשון מחכה למכבי חיפה משוכה לא פשוטה, בית"ר ירושלים בטדי – משחק שיכול לקבוע לא מעט בקרב על המקום הרביעי. שחקני הקבוצה אמרו שיעשו הכל כדי לסיים במקום הרביעי, אם כי חלקם מסכים שהכנה ארוכה ללא אירופה רק יכולה לתרום לקבוצה ולעזור לה להתחיל בדרך חדשה. אם חיפה תעפיל, היא תקדים את ההכנות ותתחיל אותן באמצע יוני, כעשרה ימים עד שבועיים מהמחזור האחרון בליגת העל.

שני שחקני הנבחרת האולימפית של קוסטה ריקה המשתייכים לסגל הרחב של הנבחרת הבוגרת נחתו כאן אתמול וייבחנו כשבוע. הראשון הוא ג'ייק בקפורד המשחק כקשר 50/50 (1.79 מטר, בן 20) ופרדי אלברס, קשר שמאלי (1.75, בן 20). בקפורד בן ה-20 שייך לקרוליינה ריילהוקס האמריקנית ובשנה החולפת הוא שיחק בקבוצת לימון ממולדתו, בשורותיה רשם 16 הופעות העונה. הוא שיחק בנבחרת קוסטה ריקה עד גיל 17 באליפות העולם שנערכה בשנת 2011. אלברס, גם הוא בן 20, משתייך לקבוצת הפאר הקוסטה ריקנית סאפריסה, אבל הושאל לאחרונה לקבוצת אורוגוואי דה קורונדו. אם חיפה תחליט להחתים אחד מהשניים, זה יהיה כשהשקעה לטווח ארוך ולא כדי להיות חלק מהסגל בעונה הבאה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי חיפה מיצ'ל. קובי אליהו
הפתעה. מיצ'ל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully