וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוסיה טוענים: לידת התינוקת של קייט מידלטון - מפוברקת

עיתון רוסי פרסם טענות נגד אמיתות ההריון והלידה של הנסיכה קייט מידלטון. "אין סיכוי שקייט מסוגלת ללכת אחרי לידה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אין לה את המבט האימהי בעיניים. קייט היא פשוט שחקנית מתיאטרון הארמון בקינגהאם"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

העיתון הרוסי Komsomolskaya Pravda פרסם טענות שהעלו נשים מרוסיה על הריונה של הנסיכה קייט מידלטון והגעתה של הנסיכה החדשה לאוויר העולם. לפי הפרסום - מדובר בהריון מזויף ובלידה שהתרחשה כמה ימים לפני כן. "קייט מידלטון נראית זוהרת מדי בשביל אישה שזה עתה ילדה", כתבה אחת הנשים, "אם היא באמת עברה לידה טבעית, זה קרה כמה ימים לפני כן. היא כנראה ילדה אותה לפני שלושה ימים ודיווחה על זה רק עכשיו. הביטו בתינוקת - היא לא נראית כאילו היא רק עכשיו נולדה".

אחת הנשים העלתה אף תיאוריית קונספירציה שלפיה קייט בכלל לא ילדה את התינוקת, "זו הייתה אם פונדקאית שילדה, ולא קייט. היא בוודאי לבשה בטן מזויפת כדי להראות לאנשים שהיא בהריון".

הולדת הנסיכה הבריטית. צילום מסך
"היא זוהרת מדי בשביל אישה שזה עתה ילדה"/צילום מסך

על אף שמרבית הטענות מגוחכות, היו כמה שסיפקו נימוק הגיוני וגרמו גם לנו להרים גבה, "אין שום דבר בעולם שיגרום לאישה שזה עתה ילדה לעמוד על הרגליים 5 שעות רצוף, אפילו אם היא ילדה בעזרת הרופאים הטובים ביותר", כתבה אחת הנשים ואחרת הוסיפה: "אם אי פעם ילדתן, נסו להיזכר איך נראתן 3 או 4 שעות מאוחר יותר. גם אם הלידה הייתה קלה, נשים רק רוצות לישון אחרי לידה. מה שראיתם זו אגדה".

אחת הנשים סיפקה הסבר שקצת קשה להוכיח אותו: "אין לה את המבט האימהי המיוחד שיש לאמהות אחרי לידה. תראו את דיאנה. הקייט הזאת היא פשוט שחקנית מתיאטרון הארמון בקינגהאם. היא מעולם לא ילדה".

גם הנשים שבכל זאת האמינו שקייט הייתה זו שילדה את התינוקת, פקפקו בתאריך הלידה והעריכו שמדובר בלידה שהתקיימה יומיים-שלושה לפני שהזוג המלכותי, וויליאם וקייט, החליטו להציגה לעולם, אך יש מי שלקחה את זה רחוק מדי, "אני חושבת שהתינוקת בת 7-10 ימים. הם הסתירו אותה שבוע. היא גדולה מדי לתינוקת שרק נולדה ופניה חלקות וחיוורות".

עוד באותו נושא

המראה הלא ייאמן של קייט מידלטון לאחר הלידה

לכתבה המלאה
קייט מידלטון (לובשת ג'ני פקהאם) והנסיך וויליאם עם בתם התינוקת לאחר לידתה, לונדון, 2 מאי 2015. רויטרס
כך נראית אישה אחרי לידה? קייט מידלטון מרגיזה את הנשים/רויטרס

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully