וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מחליף לברוקס: בילי דונובן מונה למאמנה החדש של אוקלהומה סיטי

מאמן מכללת פלורידה, שזכה בשתי אליפויות מכללות והיה המועמד היחיד של פרסטי להחליף את ברוקס, חתם רשמית לחמש שנים. הג'נרל מנג'ר מבסוט: "מאושרים לקבל את בילי למועדון"

מאמן מכללת פלורידה בילי דונובן. AP
ברוך הבא. דונובן/AP

שמונה ימים חלפו מאז סקוט ברוקס פוטר מאוקלהומה סיטי, והת'אנדר מצאו מחליף. מדובר במאמן מכללת פלורידה בילי דונובן, שחתם באופן רשמי במועדון לחמש שנים. דונובן היה המועמד היחיד של סם פרסטי לתפקיד, ובארצות הברית טוענים שהוא עשוי להרוויח כ-6 מיליון דולר לשנה, לאחר שהרוויח כ-4 מיליון דולר לשנה בפלורידה.

"אנחנו מאושרים לקבל את בילי ומשפחתו למועדון", אמר פרסטי. "כשהתחלנו בתהליך של חיפוש אחר המאמן הבא, התחלנו עם חזון. רצינו אדם שלא מפסיק ללמוד, עם יכולת להשתנות, להתפתח, לחדש, עם הרבה מוטיבציה, צניעות ויכולת טקטית". דונובן עצמו הוסיף: "אני רוצה להודות לשחקנים ולמאמנים איתם עבדתי בפלורידה. זו החלטה קשה מאוד לעזוב".

"הציפיות מדונובן מיידיות ועצומות", נכתב ביאהו: "הוא חייב לשכנע את קווין דוראנט לחתום על הארכת חוזה בת'אנדר, ולהביא לסגל המאוד מוכשר הזה אליפות ראשונה". כוכב הת'אנדר, כידוע, יהיה שחקן חופשי בקיץ 2016, וכישלון נוסף עלול לשכנע אותו לעזוב לקבוצה אחרת.

אמש נטען כי דוראנט כבר יצר קשר עם לפחות שחקן עבר אחד שעבר תחת המאמן כדי לתהות על קנקנו של דונובן, כשבארצות הברית ציינו שמערכת היחסים הידידודית של דונובן ופרסטי החלה כבר לפני עשור.

דונובן, שיחגוג את יום הולדתו ה-50 בחודש הבא, שיחק שנה אחת ב-NBA במדי ניו יורק ב-1987/88, ולאחר מכן בילה חמש שנים כעוזר מאמן בקנטאקי, לפני שהמשיך הלאה לתפקיד המאמן הראשי במארשל. מ-1996 ועד היום הוא מאמן את פלורידה, ובמהלך השנים הפך לאחד המאמנים הטובים ביותר במכללות. ב-2007, אחרי שזכה באליפות שנייה ברציפות, כבר הסכים להצעה לעבור ל-NBA ולאמן את אורלנדו, אך בסופו של דבר התחרט.

ב-2007 בילי דונובן חתם באורלנדו, התחרט ומיד חזר למכללת פלורידה. למה? אולי כי ב-NBA הוא לא יקבל מעמד של חצי אלוהים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully