וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תעשי מה שאגיד, או שאפרסם סרטון שלך זורמת": אישום נגד פדופיל הרשת

21.4.2015 / 19:26

ישי גברילוב בן ה-34 מנתניה מואשם שאנס ותקף מינית עשרות ילדות ונערות בווטסאפ, פייסבוק וסקייפ. התיעוד במחשבו חושף את שיטת הפעולה והאיומים, תוך שהוא מתחזה לנערים כדי לזכות באמון הנפגעות - הקטנה שבהן בת 10. "תעני, ולא - תמונת העירום שלך באינטרנט"

מערכת וואלה!

ישי גברילוב, תושב נתניה בן 34 שנעצר בחשד לתקיפת נערות באינטרנט הואשם היום (שלישי) ב-49 אישומים שונים של אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים. לפי האישום, גברילוב התחזה לנער, עודד נערות לבצע אקטים מיניים - ואז איים לפרסם את התיעוד אם אלו יתלוננו נגדו. החומרים שנתפסו במחשבו, ואשר כוללים סרטונים ותמונות רבים, חושפים כיצד התעלל בחןץר ממאה קטינות בארץ ובחו"ל.

כך עבדה השיטה של גברילוב, לפי האישום שהגישה היום פרקליטות מחוז מרכז: במשך תקופה ארוכה השתמש גבריאלוב בשלל זהויות בדויות (של בנים וגם של בנות) ובאמצעותן יצר קשר עם נערות בסקייפ, בוואטסאפ ובפייסבוק. בין היתר הציג עצמו כמעריץ של ג'סטין ביבר (תחת הכינוי Belieber), כדי לגרום לאלה ששוחחו עמו לחשוב שגם הוא באותה קבוצת גיל. עוד כינויים שאימץ לעצמו היו בין היתר: "Sexy Boy", ""Hay Machluf, "בלונדה חמה", "כוסון על", "מוות לערבים אמן", "נטוש המהממת", "נסיכה קסומה", "קוקו" ו"שולט בשפחות במצלמות".

עוד ידיעות בוואלה חדשות
חשד: סרסרו תיירות ממזרח אירופה לזנות בדירות בבת ים
נכנס לבנק, ממתין לתורו - וגונב: מזהים את "השודד הנחמד"?
נעצרה כנופייה ששדדה נשים על אופניים: "לא חשבתי שזה יקרה בארץ"

גברילוב סיפק לחלק מהבנות פרטים שקריים על עצמו כדי לרכוש את אמונן. הוא התעניין בפרטים עליהן, כמו גיל, חברים, לימודים ומשפחה, ודיבר בשפה ובסלנג אופייני לגיל הנעורים. את השיחות, רובן ככולן, קיים גברילוב בצ'אט כתוב כשהוא נמנע משימוש במיקרופון, על מנת שלא להסגיר את זהותו האמיתית. בכמה מקרים הוא התחזה לשתי דמויות במקביל.

לפי כתב האישום, גברילוב הציג עצמו כנער בפני קטינה, והתחזה בפניה גם כנערה אשר קיימה יחסי מין עם אותו נער בעבר. גברילוב הוריד מהאינטרנט סרטונים ותמונות של קטינים בגילאי העשרה, בין היתר בעירום, שאותן שלח לנערות. הוא גם עשה שימוש בתוכנה המאפשרת לזייף שידור בזמן אמת באמצעות שימוש בסרטונים שצולמו מבעוד מועד. באותם שידורי "לייב" מזויפים טען שהוא זה שמופיע בהם.

הארכת מעצר לחשוד בפדופיליה ברשת האינטרנט, בית משפט השלום ראשל"צ, מרץ 2015. ניב אהרונסון
גברילוב בבית המשפט/ניב אהרונסון

הקטינות שנפלו בפח, שיתפו פעולה עם ההנחיות של גברילוב, אשר הורה להן להתערטל מולו כשהן מתעדות עצמן במצלמת רשת. בנוסף הן ביצעו בעצמן שלל מעשים מיניים, בהוראתו. בין היתר, הורה גברילוב לקטינות להתפשט, לגעת באיברים אינטימיים, להחדיר אליהם חפצים, לקשור את גופן, ועוד. יתרה על כך ביקש הנאשם מאלה ששוחח עמן לשלוח לו תמונות עירום שלהן. מהאישום עולה כי כשמישהי סרבה לבצע את הוראותיו, איים גברילוב שיפרסם ברשת את תמונותיה האינטימיות. הקטינות לא העזו לסרב, השיחות הוקלטו, תועדו ונשמרו.

"שלום, בא לך לעשות כיף?": נעצר חשוד באונס של כמאה ילדות

אחת הנפגעות הייתה תלמידת כיתה ה', בסך הכול בת 10. לפי האישום, גברילוב הורה לה להתפשט ולגעת באיבריה האינטימיים. הילדה האמינה שהיא משוחחת עם נערות בנות גילה, שמבצעות את האקט המיני הזה יחד, ולכן לכאורה הסכימה לשתף פעולה. לנערה אחרת בת 13 כתב בין היתר מחמאות עם חזה ולאחרת הורה לכתוב פתק שעליו נכתב: "אני זונה של מור תמיר" (אחת הדמויות שאליהן התחזה גברילוב). גם היא ספגה איומים שתמונתה תתפרסם אם לא תציית לדרישות המיניות המגונות שדרש ממנה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"תעשי מה שאני אגיד לך במצלמה"

"ואיי איזה עצבים. בכוח רוצה שאני יסבך לך ת'חיים?"

לילדה נוספת בת 11 הציע גברילוב תשלום עבור השתתפות בסרט פורנו, תוך שהוא מתחזה לנערה בשם "נטע". "הוא ניסה לתאם את המפגש עם המכר (שיסגור איתה את פרטי ההשתתפות בסרט - ג"ג), שאל את הקטינה לפרטי מקום מגוריה, הסביר לה כי למכר יש רכב גדול עם חלק אחורי מוסתר, וכי יוכלו לקיים בו את האקט המיני מבלי שמעשיהם יתגלו", לשון כתב האישום. הקטינה שציפתה לקבל את התשלום שהובטח לה, מסרה לגברילוב את פרטי כתובת מגוריה. לילדה נוספת בת 12 הציע תשלום של 500 שקלים תמורת קיום יחסי מין עמו. משסירבה המשיך גברילוב וחזר על הצעתו, תוך שהוא מעלה את גובה התשלום המובטח לה - עד 5,000 שקלים, אך היא עמדה בסירובה. כשלא ענתה לו יום אחד כתב לה: "מה את רוצה לעצבן אותי? בורחת ממני? וואיי איזה עצבים, בכוח רוצה שאני יסבך לך ת'חיים?". לאחר מכן שלח לה תמונת עירום שלה, שהיא שלחה לו בעבר, וכתב לה: "כוס רבאק ערס תעני ולא התמונה הזאת תהיה בכל מקום באינטרנט".

גברילוב גם התחזה לבחורה בשם אילנה ופרסם פוסט בפייסבוק בשם אותה דמות, שבו כתב כי במידה ויזכה במאה לייקים, יפרסם תמונת עירום. קטינה בת 12 שראתה זאת פנתה אל "אילנה" בכוונה לשכנע אותה שלא לפרסם את התמונה. בין ה"שתיים" נוצר קשר, שהתהדק עם הזמן. לפי האישום, הוא ניצל את הקשר הזה כדי לשלוח לה סרטים מיניים וכדי לגרום לה לצלם את עצמה ולשלוח לו. לנערה בת 14 ששוחחה עם גברילוב שהשתמש בכינוי "כוסון על" אמר: "יש לי סרטון שלך שאת זורמת בו ורואים פנים והכול. אם את לא רוצה שאני אפרסם אותו, תעשי מה שאני אגיד לך במצלמה". היא שיתפה עמו פעולה בלית ברירה, נטען באישום, אולם אחרי בקשות מיניות חריגות היא החלה לבכות. "מה את בוכה, כולה לאונן", כתב לה.

בין הסרטונים שנתפסו בחיפוש במחשבו של גברילוב גם כאלה שמסגירים את זהותו, חרף ניסיונו להסוות זאת. באחד מהם נשמעת אמו קוראת לו בשמו, תוך שהוא מקיים שיחה בעלת תוכן מיני עם קטינה. האם אישרה במשטרה כי זהו קולה בהקלטה. כמו כן, בסרטון נוסף מגלה עצמו גברילוב בפני קטינה בדמותו האמיתית ואונן בפניה. עשרות ילדות וילדים נחקרו ואישרו את הפרטים שנאספו בחקירה ושנמצאו ברשותו של הנאשם. ברכבו של גברילוב, רכב מסחרי עם חלונות אחוריים כהים נמצאו שק שינה, קונדומים ופרטי לבוש. הרכב עונה לתיאור שמסר גברילוב לשתיים מן הקטינות עמן תכנן להיפגש.

גברילוב מואשם בנוסף לעבירות האונס גם בהתעללות בקטין, בהטרדה מינית ובפרסום והצגת תועבה. הפרקליטות ביקשה להאריך עד תום ההליכים את מעצרו של גברילוב - ששתק בחקירתו.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully