וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתניע מחדש: ג'רמי קלארקסון מפתח תכנית רכב חדשה

22.4.2015 / 8:39

אחרי פיטוריו מתכנית הרכב טופ-גיר וה-BBC, ג'רמי קלארקסון שוקד בימים אלה על פיתוח תכנית רכב חדשה שתעלה באחת מרשתות השידור המתחרות. המונד ומאי יחברו אליו?

ג'רמי קלארקסון. אתר יצרן
אין יותר טופ-גיר? ג'רמי קלארקסון ינסה לפתח תכנית רכב חדשה בערוץ מתחרה של ה-BBC/אתר יצרן

בטור מיוחד שפורסם ב'סאנדי טיימס', חשף ג'רמי קלארקסון כי הוא עשוי לחזור למסכי הטלווזיה בעתיד עם תכנית רכב חדשה. המנחה בן ה-54 כתב כי לאחר הדחתו מהנחיית טופ-גיר חש בדידות ואומללות, שעמום ועצבות והגדיר את אובדן מקום עבודתו כאירוע שהשאיר לו "חור שחור בלב ובנשמה".

קלארקסון לא ציין אם עמיתיו לשעבר ריצ'רד המונד וג'יימס מאי נכללים בתוכניתיו העתידיות, שכן שניהם עדיין תחת חוזה העסקה ב-BBC. אולם, מקורבים לפרשה טוענים שאם וכאשר יפיח בתכנית חיים, קלארקסון יעשה מאמצים לגייס את השניים לצידו. קשה לדעת אם יצליח בכך, מאחר וג'יימס מאי הכריז לאחרונה כי שוקל לפרוש לגמריי מענף הבידור, בעוד המונד קשור לתכניות כאלה ואחרות.

"איבדתי את התינוק שלי", כך כתב קלארקסון בטור שלו בעתון האנגלי, אך המשיך באופטימיות וציין כי "אני אוליד חדש. אין לי מושג מי יהיו ההורים שלו ואיך הכול יראה, אבל אני לא מסוגל יותר לשבת ביית ולארגן תמונות באלבומים המשפחתיים".

קלארקסון ממשיך ומתאר את אירועי ה-4 במרץ, היום בו נודע לו כי פוטר מתפקידו בעקבות התקרית האלימה עם אחד ממפיקי התכנית, כאחד מהימים השחורים בקריירה העתונאית שלו, שנפרשת על פני 27 שנים. "מזה יותר מ-12 שנים, טופ-גיר הייתה הבית שלי. אהבתי אותה כמו את הילדים שלי, ומבחינה מסוימת היא בהחלט הילד שלי".

לאחר שהוחלט שלא לחדש את חוזהו של קלארקסון , ה-BBC ספגו איומים מצד מעריציו וחובבי התכנית, שהביעו זעם על כך שנעשים מאמצים לאתר לו מחליף. חלק מהם, כולל הנשיא טוני הול קיבלו איומים על חייהם. בין אנשי הבידור שעדיין נלקחים בחשבון כיורשיו של קלארקסון להנחית טופ-גיר, הם הדוגמנית ג'ודי קיד, שדרן הרדיו כריס אוונס, השחקנים סטיבן קוגן וסטיבן פריי ועוד.

את מותג טופ-גיר קלארקסון כבר לא יוביל, אבל הוא בהחלט לא אמר את המילה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully