וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלפון הזועם שמעולם לא הגיע לקונטרול "מה בוער"

רזי ברקאי ונורית קנטי

6.4.2015 / 10:47

כבר שש שנים שנורית קנטי ורזי ברקאי עובדים ביחד על תכנית הדגל של גלי צה"ל. בשיחה משותפת באולפן וואלה הם מסבירים איפה הם משלימים אחד את השנייה ועל מה הם רבים, נזכרים בפדיחה האיומה ביותר של התכנית, ומסבירים את מי הם לא מתכוונים לעלות לשידור. צפו במשת"פים

עורכת: מאיה בן ניסן במאי: דובי קליין

כבר שש שנים שרזי בקראי ונורית קנטי עובדים ביחד על תכנית הדגל של שידורי האקטואליה בגלי צה"ל. "אנחנו משלימים אחד את השני", אומר ברקאי. "אני בא מבית מאוד פוליטי ומביא את הנושאים הללו לתכנית, נורית שמה הרבה דגש על אייטמים חברתיים". בעוד קנטי חושבת שמערכת הבחירות האחרונה הייתה מאוד מעניינת מבחינה עיתונאית, ברקאי חושב אחרת. "אני מסקר מערכות בחירות כבר ארבעים שנה, וזו פעם ראשונה שזה לא ממש עניין אותי, הייתי לי תחושה שאלה היו בחירות מבוזבזות", הוא אומר. גם עבור קנטי היו אלה בחירות מיוחדות - לראשונה היא הרגישה "שהחיידק הפוליטי של רזי נדבק".

שניהם מסכימים שהחברה הישראלית עברה שינוי פוליטי, וקנטי אף אומרת שהוא מורגש בקונטרול. "מרגישים בתכנית את השינוי הפוליטי, מעולם לא הגיע לאולפן טלפון זועם של איש שמאל שאמר 'למה אתם מראיינים את הימני הזה'. מימין אנחנו מקבלים הרבה נביחות", היא אומרת, ושואלת את רזי: "לא נמאס לך שיורדים עליך שאתה שמאלני?". התשובה: "את לא מעודכנת, אומרים שהיימנתי ושנהייתי משת"פ של השלטון". באשר לקו העריכתי, קנטי אומרת כי היא מסתייגת מסוג מסוים מאוד של מרואיינים. "אני מתנגדת לעלות לשידור עבריינים. בתרבות התקשורת נהיה לגיטימי לראיין אותם, גם אם אין הצדקה עיתונאית. בעניינים האלה אנחנו רבים. כל מה שמריח מצהוב אני באופן אוטומטי אומרת לא".

כאלפיים אייטמים השניים משדרים בכל שנה, לא היו פדיחות? כמובן שהיו. וזו הזכורה לרזי ביותר: "סלי מרידור אומר היה להיות שגריר ישראל בוושינגטון, קיבלנו טלפון מהדובר שלו שאמר שהוא שוקל לרדת מהמינוי משום שהוא קיבל המלצה לכך מהמהרישי. יצאנו בידיעה מבלי לבדוק שזה נכון, ואחרי כמה דקות הסתבר שמישהו השתלט על הטלפון של הדובר שלו ומרח אותנו. זו הייתה פשלה מקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully