וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם ה-11 ברציפות: דני פרידמן אלוף ישראל בחתירה

28.3.2015 / 17:27

פרידמן חגג בתחרות שנערכה במרכז דניאל לחתירה, בחצי הגמר הוא קבע שיא ישראלי חדש (6:52.83 דק'). דיאנה אגרטון אלופה בנשים. יסמין פיינגולד זכתה במקום הראשון במשקל קל

דני פרידמן חותר ישראלי. צילום: בוני לברון,
כבר הפך להרגל. דני פרידמן/צילום: בוני לברון

זה אמנם כבר הפך להרגל, אבל מבחינתו זה בטח ממשיך לרגש: דני פרידמן זכה היום (שבת) בפעם ה-11 ברציפות באליפות ישראל בחתירה שנערכה במרכז דניאל לחתירה בתל אביב. פרידמן קבע שיא ישראלי חדש בחצי הגמר: 6:52.83 דקות, והמשיך לתואר נוסף כשסיים את 2,000 המטרים של מקצה הגמר במקום הראשון עם זמן של 7:18.04 דקות.

אל המקום השני הגיע אולג גונורובסקי, שעצר את השעון על 7:30.00 דקות, והסתפק במדליית הכסף. פרידמן וגונורובסקי, שהתחרו בתחרות בקרב ענקים אחד נגד השני, עובדים בשנה האחרונה כצוות בסירת משוט כפול זוגית ומתאמנים לסירוגין באמפוסטה שבספרד ובמרכז דניאל לחתירה בתל אביב. השניים יתחרו יחד באליפות העולם בצרפת בקיץ במטרה להבטיח את הקריטריון ולזכות במשותף בכרטיס לריו.

אל המקום השלישי הגיע ספורטאי הנוער תומר שוורצמן, שפרץ בשנה האחרונה אל השורה הבכירה של החותרים בישראל ונאבק ראש בראש מול הטובים ביותר. כבר כיום מסומן שוורצמן בן ה-18 כתקווה למדליה אולימפית בטוקיו 2020.

יסמין פיינגולד חותרת, במרכז. צילום: בוני לברון,
כיף לראות אותה. יסמין פיינגולד/צילום: בוני לברון

אצל הנשים, אלופת ישראל בחתירה היא דיאנה אגרטון שסיימה את מסלול 2,000 המטרים ב-8:08.09 דקות, כאשר בהפרש ניכר הגיעו רוני וורווראנו ונורית בזדסקי שסיימו עם הכסף והארד בהתאמה. יסמין פיינגולד, החותרת שהתהפכה לפני שש שנים וניצלה אחרי דקות ארוכות מתחת למים, סבלה מנזק מוחי משמעותי, עברה תהליך שיקום של שנים, והשנה הוכיחה מה זה כוח רצון ונחישות. פיינגולד זכתה באליפות בחתירה במקום הראשון בקטגוריית נשים משקל קל.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מייקל אורן וצוות החתירה. צילום: בוני לברון,
חבר הכנסת המיועד מייקל אורן והרביעייה/צילום: בוני לברון

חותר מוכר בתחרות היה חבר הכנסת הטרי מייקל אורן, שחותר כספורטאי במרכז דניאל לחתירה, הגיע למקום השלישי וזכה במדליית ארד. סירת הרביעייה אותה הוביל סיימה את מקצה ה-1,000 מטרים בזמן מצויין של 3:49.51 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully