וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגעים הגדולים של "האנטומיה של גריי"

26.3.2015 / 1:12

"האנטומיה של גריי", הסדרה שגרמה לכל תלמידי הרפואה לפרוש מהמקצוע או לפחות - לבקש שלא לעבוד בבתי חולים בסיאטל, חוגגת עשור להולדתה. חזרנו אל הרגעים הכי גדולים שלה. היה קשה לבחור

האנטומיה של גריי. באדיבות yes, Craig Sjodin,
עוד יום במשרד/באדיבות yes, Craig Sjodin

כל מטוס נופל בסוף

זה היה מושלם. כלומר, רצף הפרקים שהובילו להתרסקות המטוס בסוף העונה השמינית. ההתרסקות עצמה היתה פחות מושלמת. דמדומי העונה השמינית מצאו את כוכבי הסדרה מתלבטים ומתחבטים בנוגע לעתידם המקצועי. הדרמה נבנתה בדיוק כמו ששונדה ריימס ידעה לבנות אותה – לאט לאט. את תחושת המוות היה ניתן להריח בפרקים שקדמו להתרסקות. וכשההתרסקות התרחשה, הנחיריים נסתמו.

הטבח הגדול

מישהו היה צריך לפתור את כל הבעיות התקציביות שנוצרו לאחר ש"מרסי ווסט" התאחד עם "סיאטל גרייס". צמד פרקי סוף העונה השישית סגרו את הפינה. שוב, בגאונות תסריטאית, ריימס הפגיזה עם עלילה שהתחברה לאירועים מוקדמים יותר שהתרחשו בעונה: גבר שאיבד את אשתו מגיע לנקום ברופאים שאחראים, לדעתו, למותה ויוצא למסע הרג מטורף ברחבי בית החולים. את ההלם והתדהמה שחוו הצופים לאחר שהרופאה הראשונה נרצחה בדם קר אפשר היה לשמוע ברחבי העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

דרק ומרדית' נפגשים לראשונה

בחורה טובה מבית טוב פוגשת בחור נאה מבית נאה. הם נכנסים למיטה בלי להחליף שמות ומתעוררים למחרת לעולם שבו הבחור הנאה מהבית הנאה הוא הבוס של הבחורה הטובה מבית טוב. כך הכל התחיל.

ואז אדיסון מגיעה

וכמעט נגמר שמונה פרקים מאוחר יותר. העונה הראשונה (והקצרה) של "האנטומיה של גריי" הסתיימה בדרמה לא קטנה. מרדית' ודרק המאושרים מסיימים יום עבודה מפרך ומתכננים ארוחת ערב מהנה כשלפתע בחורה אדמונית אלמונית מגיחה. "היי, אני אדיסון שפרד", היא אומרת למרדית' ההמומה שפולטת "שפרד?" וזוכה למענה "ואת בטח האישה ששוכבת עם בעלי". מסך שחור, קרדיטים.

נישקה רוח רפאים ואהבה את זה

מערכת היחסים של איזי סטיבנס ודני דוקט ריגשה צופים בעונה השנייה אבל גרמה להם להתחלחל בעונה החמישית. בקצרה: דני היה חולה לב, איזי התאהבה בו, עברה על החוקים כדי לסייע לו לעקוף אדם בתור להשתלת לב, דני מת, איזי מתגברת, איזי מדמיינת את דני, איזי עושה סקס עם רוח רפאים דני, לצופים לא אכפת שזה קרה כי איזי סובלת מהזיות בגלל שחלתה בסרטן. ושוב: איזי עושה סקס עם רוח רפאים. לא אחד מהרגעים הטובים של "האנטומיה של גריי".

ג'ורג' אומאלי מת

ג'ורג' אומאלי או איזי סטיבנס – אחת משתי הדמויות האלה לא שרדה את סוף העונה החמישית. אבל הקליף-האנגר הטעים הזה היה רק קינוח למנה עיקרית נהדרת עבור הצופים שדעתם הוסחה בפרק הסיום של העונה. עלילת משנה מוזרה הגיעה לשיא ברגע "אאוריקה" אחד: החולה האנונימי שקפץ לפני אוטובוס כדי להציל בחורה שלא הכיר מסמן באצבעותיו למרדית' את המספר "007". כעבור כמה שניות מרדית' נזכרת: זה היה הכינוי לו זכה אומאלי לאחר שמטופל שהיה תחת השגחתו מת. צמרמורת.

זוכרים את אדל וובר

הדמויות המשניות ב"האנטומיה של גריי" היו חשובות ומעניינות לא פחות מהדמויות הראשיות. אדל וובר היא דוגמה טובה לכך. באירוניה כואבת במיוחד, אדל וובר לוקה באלצהיימר בדיוק כמו אליס גריי, אהובתו הראשונה של ריצ'רד. מחלתה של אדל הובילה את אדל ואת הצופים למסע עמוס רגשות. מעבר לרגעים קלישאתיים צפויים (אדל לא זוכרת את ריצ'רד), עלילת העל הזו זכורה בזכות שני רגעים דרמטיים: התערבותה של מרדית' בניסוי התרופתי בו אדל השתתפה (על מנת לוודא שתקבל תרופה אמיתית ולא תרופת דמה) ומותה של אדל שהתרחש במקביל לחתונה של מירנדה ביילי (שהצילה את חייה שעה קלה קודם לכן).

מרדית' נותנת יד

פרק הסופרבול 2006. לבית החולים מגיע חולה שניסה לבנות בביתו טיל בזוקה. מפה לשם, העניינים מסתבכים וסוף הפרק מוצא את מרדית' מכניסה את ידה לבטנו של החולה כדי למנוע מהפצצה להתפוצץ. בפרק הבא, אגב, הפצצה מתפוצצת.

האחד שעזב

הרומן של כריסטינה יאנג ופרסטון ברק היה, באופן לא ממש רשמי, הרומן הראשון האמיתי שניהלו רופא ומתמחה ב"סיאטל גרייס". פרסטון נפרד מכריסטינה כדי שהמוניטין של השניים לא ייפגע אולם לאחר שכריסטינה עברה הפלה, השניים חזרו לטפח זוגיות שהובילה גם לחתונה. פרסטון, אגב, לא הגיע לחתונה וזנח את כריסטינה לאנחות (כי במציאות אייזיאה וושינגטון, השחקן שגילם את פרסטון ברק, תקף מילולית את טי.אר נייט שגילם את ג'ורג' אומאלי ופוטר מהסדרה).

אל תפסיקו לשיר. סתם, תפסיקו

אולי הפרק הכי גרוע בתולדות הסדרה וכן, יש לו כמה מתחרים. קאלי טורס ואריזונה רובינס עוברות תאונת דרכים ובזמן שקאלי נאבקת על חייה בחדר הניתוח, היא עוברת לעולם מקביל בו כל הרופאים שרים. זה נשמע גרוע בכל כך הרבה רמות ורבדים. יש דברים שפשוט לא עושים. כמו לשיר בחדר ניתוח.

עשינו לכם חשק לצפות בסדרה? "האנטומיה של גריי" משודרת בימי שני ב-yes Drama. כל פרקי העונות זמינים לצפייה ב-yes Binge.

שכחנו משהו שאתם דווקא אוהבים וזוכרים? ספרו לנו בתגובות ובפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully