וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהונתן גפן הותקף בביתו במושב בית יצחק

אבי אשכנזי ומערכת וואלה תרבות

21.3.2015 / 0:08

במהלך צהרי יום שישי הותקף הפובליציסט והסופר על ידי אלמוני. מוקדם יותר השבוע הביע גפן את דעתו על תוצאות הבחירות לכנסת, כשאמר: "מי שהצביע ביבי, אל תבכו כשהילדים שלכם ימותו במבצע המטופש הבא". אביב גפן: "אבא בסדר. קל לפגוע באדם, קשה לפגוע ברעיון"

"אומרים שהיה פה", יהונתן גפן. איה אפרים, מערכת וואלה! NEWS
הרקע למעשה אינו ברור. יהונתן גפן/מערכת וואלה! NEWS, איה אפרים

הפובליציסט והסופר יהונתן גפן הותקף אתמול (שישי) בשעות אחר הצהריים בביתו שבמושב בית יצחק, ליד נתניה, בידי אלמוני.

במשטרת מרחב השרון בודקים את נסיבות התקיפה. מחקירה ראשונית של משטרת שדות, בפיקודו של סגן ניצב משה פינצ'י, עולה כי בסמוך לשעה 16:00 הגיע אלמוני לחצר ביתו של גפן ופתח את שער הכניסה והחל לצעוד לעבר הבית. גפן שהבחין בו יצא לקראתו. על פי החשד, הוא ניסה להלום באגרוף בגפן, אולם האחרון הצליח להתחמק מן המכה. מיד אחר כך השליך לעברו ביצה וצעק לעברו בוגד. החשוד נמלט בריצה מהמקום. במשטרה חושדים כי הרקע למעשה קשור לדעותיו הפוליטיות של גפן. טרם נעצרו חשודים.

ביום רביעי האחרון, עם היוודע תוצאות האמת של הבחירות לכנס ה-20, התבטא גפן במהלך הופעה במועדון הזאפה בת"א, ואמר: "ערב טוב זאפה, הקיסריה של האשכנזים, או לפחות הקיסר ששוב נבחר. כשישבתי היום בבית וצפיתי בערוץ 2 היה כתוב: 'הניצחון הגדול של נתניהו'. הוא לא מספיק מחץ אותנו. עוד ארבע שנים מחיצה, מחיצה ומחיצה".

"אני לא אסתיר מכם, אני מאד עצוב. לא ישנתי כל הלילה. אם הלילה של אתמול היה דג הייתי מחזיר אותו למים. יוכרז ה-17 במרץ כ'יום הנכבה של מחנה השלום'. צריך לפטר את כל הסוקרים והסקרים, שהיו מבוססים על דיסאינפורמציה, על שקרים. ובניגוד לתחזית שלהם, לא היה פה שום מהפך, אלא מהפח אל הפחת. העם בחר שוב במי שהשלטון שלו מבוסס על להפחיד את העם. בגזען שביום הבחירות אמר לתקשורת: 'הערבים נוהרים בכמויות עצומות לקלפי'. מה הייתם אומרים אם בגרמניה בבחירות היו אומרים 'היהודים כמו עכברים הולכים לקלפי'?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביתו של יהונתן גפן במושב בית יצחק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך דבריו הבהיר גפן את עמדתו לגבי מי שהחליטו להצביע שוב עבור ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "לצערי היום כל אלו ששלשלו ביבי לקלפי, תעשו לי טובה: אל תבכו כשהילדים שלכם ימותו במבצע המטופש הבא, שאולי יקראו לו 'תות עשן'. אתם בחרתם במנהיג שמבטיח לכם מוות, לא חיים, פחד ולא תקווה. אבל למרות הייאוש, אסור לנו לוותר. גם כמעטים אנחנו חייבים למחות נגד שלטון הפחד ולהתאחד למען האהבה ולמען השלום".

סוכנו של גפן, בועז בן ציון, אישר את הדברים בתגובה לפניית וואלה תרבות, והוסיף: "הכל נכון, נקווה שזה לא יחזור ושיתפסו את הפושעים".

בעקבות התקיפה בוטלה הופעתו המתוכננת של יהונתן גפן ברדיו בר שבקיבוץ בית קשת, שתוכננה להיום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביב גפן, בנו של יהונתן גפן, הגיב בטוויטר על תקיפת אביו וכתב: "תודה על כל הדאגה, אבא מרגיש מצוין. קל לפגוע באדם, קשה לפגוע ברעיון. שבת שקטה לכולם".

(עדכון אחרון: שבת, 11:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully