וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטחות עם כיסוי: עשרת הקאברים הגדולים של "גלי"

19.3.2015 / 0:00

הפרק האחרון בהחלט של "Glee" ישודר בארה"ב בערב שבת, ויוריד סופית את המסך מעל תיכון מקינלי והמקהלה שלו. רגע לפני סיום בחרנו את הביצועים האהובים עלינו ביותר: מקייטי פרי ועד הביטלס

Firework

רייצ'ל הולכת לבקר את פין המאושפז בגלל זיהום בבית החולים, שם הוא מתוודה בפניה שנישק את קווין. איך זה הוביל אותנו לשוגר רש שהוא המוזיקה של קייטי פרי? מי יודע. מה שבטוח הוא שליה מישל נותנת פה פייט גדול מאד למקור, בעיקר כשהיא מגיעה לטונים הגבוהים של הביצוע הזה.

Gold Digger

גם חנונים אופטימיים ובעלי חוש מוזיקלי נקלעים לימי דיכאון לפעמים. זה קורה כשמשלוח הקומיקס נתקע בדואר או כשהנטפליקס לא מגיב, או סתם כי מישהו זרק להם הערה מגעילה במסדרון של בית הספר. וויל מנסה להצית מחדש את האש עם הביצוע הזה ללהיט של קניה ווסט, שהוא גם ממש מגניב וגם יותר טוב מעוד סט תמונות עירום של קים.

Like a Prayer

ליה מישל אמנם קצת … ובכן נקרא לזה משתדלת מדי בביצוע הזה, אבל מרגע שהיא מפנה את הבמה לחברים הוא מתחיל לתפוס תאוצה. ברגע שהחברים ממקהלת הגוספל מצטרפים לחגיגה, נראה שאפילו מדונה מסתכלת ממקומה על כס מלכות הפופ ומהנהנת בהסכמה.

Americano / Dance Again

קודם כל, וואו! קייט הדסון, איפה היית כל חיינו ולמה בזבזת את כל הכישרון הזה על קומדיות רומנטיות? במאש אפ הזה היא מצליחה להשתוות ליכולות הווקאליות של ג'ניפר לופז וליידי גאגא, תוך כדי שהיא נראית ורוקדת כמו בריטני ספירס בימיה הגדולים.

Singing in the Rain / Umbrella

גווינת' פאלטרו עזבה לרגע את קרם צואת הקופים שהיא רוקחת בביתה בימים אלה (או מה שזה לא יהיה שהיא מנסה למכור לנובורישים), והגיעה להופעה יוצאת דופן בעונה השנייה. במאש אפ הזה בין ריהאנה לאחד מהמיוזקלז הגדולים של כל הזמנים, היא לא רק נשמעת נפלא, אפילו שמץ של כריזמה נצפה לראשונה מאז תחילת שנות האלפיים.

Survivor/I Will Survive

טוב נו, בכל זאת הסדרה שהגשימה לריאן מרפי את פנטזיית הגייז האולטימטיבית על ריקודים בבגדים צמודים ושירי פופ, אי אפשר לדבר עליה בלי המאש אפ בין השיר של הקהילה לאחת הפייבורטיות הגדולות שלה - ביונסה. אמבר ריילי בהחלט נותנת פה פייט מכובד מאד לקווין בי.

Shake it Out

אחד הביצועים היותר מרגשים בתולדות התוכנית. סנטנה, טינה ומרסדס מגיעות להתנצל בפני המאמנת ביסט על התנהגותן, ומפתיעות בביצוע אנפלאגד מרגש ללהיט של Florence and the Machine. דווקא בסדרה שכל כך הצטיינה בהפקות גרנדיוזיות וביצועים גדולים מהחיים, השילוב הזה של חדר קטן, שלושה כיסאות ומורה דומעת בצד השני, עושה את העבודה.

I Want to hold your hand

לא מומלץ לנסות ולעשות קאברים לביטלס, זה תמיד נשמע מתאמץ מדי. ובכל זאת הביצוע הזה של קורט שמביע געגוע לאביו הנמצא בקומה, מעניק לשיר השמח הזה נוסחה עצובה ומרגשת, כולל פלאשבקים לימים שבהם נהגו לבלות ביחד.

Don't Rain On My Parade

ביונסה, בריטני ואפילו קייטי פרי, כולן דיוות ראויות בהחלט, אבל לנסות ולעמוד בסטנדרטים של ברברה סטרייסנד זאת באמת משימה מאתגרת במיוחד לזמרים חובבים. ליה מישל מחדשת כאן את הביצוע הקלאסי שלה מתוך "מצחיקונת" עם התיאטרליות הרגילה, אבל גם עם עוצמה ווקאלית מרשימה.

Don't Stop Believin'

עם כל הכבוד לכל הופעות האורח, הכוכבים והביצועים המושקעים, זה השיר הקבוצתי הראשון שבוצע אי פעם ב"גלי" שניקח איתנו להמשך חיינו. לא רק שהוא עולה באיכותו על המקור, הוא מרכז לתוכו את כל הקיטש החנוני החמוד שהפך את "גלי" לתופעה שגדלנו להכיר.

פרק סיום הסדרה של "Glee" ישודר במוצ"ש בשעה 20:00 ב-yes Drama.

  • עוד באותו נושא:
  • glee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully