וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועצת הכבלים והלוויין אישרה: הלא.טיוי יעבור לשליטת "פנורמה"

וואלה! ברנז'ה

12.3.2015 / 14:29

מועצת הכבלים והלוויין אישרה את העברת הערוץ הערבי הלא.טיוי לידי איש העסקים בסאם ג'אבר. על פי המתווה החדש, ג'אבר יהפוך לבעל השליטה בערוץ עם 82.58%, רשת תחזיק ב-12.52% ו"ענני תקשורת" ב4.9%

בסאם ג'אבר. צילום: פנורמה,
בסאם ג'אבר/צילום: פנורמה

הערוץ הערבי הלא.טיוי יעבור לשליטתו של איש העסקים בסאם ג'אבר - כך אישרה היום (חמישי) מועצת הכבלים והלווין. ג'אבר מחזיק בקבוצת התקשורת "פנורמה" הכוללת בתוכה את אתר PANET ונחשבת לקבוצת התקשורת ערבית הגדולה ביותר בישראל.

על פי המתווה שאושר, ג'אבר יהפוך לבעל השליטה בערוץ עם 82.58%, רשת תחזיק ב -12.52% ממניות הערוץ ו"ענני תקשורת" ב-4.9%.

איש העסקים בסאם ג'אבר ייסד בשנת 1986 את קבוצת התקשורת "פנורמה" שהחלה את דרכה עם שבועון פנורמה. בשנת 2002 הוקם אתרPANET ולאחריו עלה לאויר פורטל הנשים NISWAN. על פי סקר רחב שערכה לשכת הפרסום הממשלתית, אתר פאנט הוא האתר הפופולארי והנצפה ביותר מבין אתרי החדשות הערביים, עם פער גדול מהמקום השני. מהסקר עולה כי אתר "פאנט" הוא האתר אליו נכנסים הכי הרבה גולשים מהציבור הערבי אחרי גוגל, ולפיו אתר פאנט עומד על 86 אחוזים.

בסאם ג'אבר: "אני מודה לחברי מועצת הכבלים והלוויין ולעומדת בראשה, ד"ר יפעת בן חי-שגב, על האמון שניתן בי. מדובר בהחלטה היסטורית שתוביל להקמת ערוץ ערבי-ישראלי ראוי, מוביל ומצליח, אשר ייתן מענה לציבור הערבי בישראל ויספק תוכן איכותי חסר פשרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully