וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה וחצי ללא משחק מקצועני: ריפ המילטון הודיע על פרישה

השוינג גארד המחונן שעזר לדטרויט לזכות באליפות ב-2004 תלה את הנעליים אחרי ממוצע קריירה של 16.5 נקודות, 3.1 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים לערב. מייקל ביזלי חתם לעשרה מיאמי

ריפ המילטון שחקן שיקגו בולס. Charles Rex Arbogast, AP
תולה את המסכה. המילטון/AP, Charles Rex Arbogast

ריפ המילטון לא שיחק כדורסל מקצועני מאז 2012/2013, אך רק הערב (חמישי) הוא הודיע באופן רשמי על פרישה. הרגע הגדול בקריירה של השוטינג גארד היה הזכיה באליפות של 2004 עם דטרויט, וברזומה שלו גם שלוש בחירות לאלוסטאר וזכייה באליפות המכללות ב-1999 עם קונטיקט. לליגה הוא הגיע ב-1999, לאחר שנבחר שביעי בדראפט, ושיחק שלוש עונות בוושינגטון, לפני שעבר לפיסטונס. ב-2011/12 מצא עצמו בשיקגו, בשורותיה העביר את צמד עונותיו האחרונות כשחקן מקצועני. בסך הכל, קלע 16.5 נקודות למשחק בקריירה, בתוספת 3.1 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים לערב.

* מי ששב לליגה הוא מייקל ביזלי, שחתם על חוזה לעשרה ימים במיאמי. ההיט חיפשו תוספת לסגל בשל הפציעה הקשה של כריס בוש שכבר לא יחזור לשחק העונה, והפורוורד ששיחק במועדון בשתי קדנציות שונות הוא שנבחר. בעונה שעברה שיחק 55 משחקים במיאמי וקלע 7.9 נקודות בממוצע, ובסיומה נדד לליגה הסינית. באסיה העמיד מספרים אדירים (בדומה לאמריקאים רבים), כולל משחק של 59 נקודות במשחק האולסטאר של הליגה.

* חדשות טובות מכיוונו של פול ג'ורג', שנפצע בצורה קשה ברגלו במהלך הקיץ וערך הערב לראשונה אימון מלא וללא הגבלות, אולי בדרך לקאמבק באינדיאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully