וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיר שיבצע נדב גדג' באירוויזיון יהיה "Golden Boy", שיצר דורון מדלי

26.2.2015 / 16:18

נבחר השיר שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון לשנת 2015: "Golden Boy", שכתב והלחין דורון מדלי ויבצע נדב גדג', זוכה "הכוכב הבא". התחרות תתקיים זו הפעם ה-60

נדב גדג. רונן אקרמן,
נדב גדג'/רונן אקרמן

השיר "Golden boy", שכתב והלחין דורון מדלי ויבצע נדב גדג', נבחר לייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון לשנת 2015. התחרות תתקיים זו הפעם ה-60, והפעם בווינה, אוסטריה, בעקבות זכייתו בשנה שעברה של זמר הדראג קווין בעל שם הבמה קונצ'יטה וורסט. גדג' ישתתף בחצי הגמר השני, שיתקיים ב-21 במאי 2015, ואם יצליח יתמודד בגמר יומיים לאחר מכן, זאת לאחר שזכה בתכנית "הכוכב הבא". גדג' בן ה-16 עשוי להיות המתמודד הצעיר ביותר בתחרות השנה, שתועבר בערוץ הראשון.

הוועדה שבחרה היום את השיר שייצג את ישראל כללה את משה מורד, מנהל תחנת הרדיו 88FM וממלא מקום מנהל רשת ג', יובל גנור מקול ישראל, טלי כץ מהערוץ הראשון, ונציגי טדי הפקות טמירה ירדני, יואב צפיר ומירה שפיגל.

דורון מדלי חתום על להיטים בולטים כמו "אם יש גן עדן" של אייל גולן, "אבא" של שלומי שבת ו"תל אביב" של עומר אדם". הוא גם כתב שירים לפסטיגל, ושירי נושא ופסי קול לסדרות הטלוויזיה "גולסטאר", "הרווק" עם דודו אהרון, "רויאל שף", "היחידה", "בוליווד", "זגורי אימפריה", "עספור", "חצויה", "יומני החופש הגדול" ועוד.


הבו את קיילי: אוסטרליה תתחרה בתחרות האירוויזיון 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully