וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט קבע: פאביו קנבארו ייכנס לכלא לעשרה חודשים

קפטן נבחרת איטליה לשעבר הורשע יחד עם אחיו שמשחק בססואולו לאחר שהשניים נכנסו לווילה שברשותם לטבילה בבריכה למרות הוראת המשטרה שהנכס מוחרם. קנבארו צפוי לערער על העונש

פאביו קנבארו במדי נבחרת איטליה. Claudio Villa/ Grazia Neri, GettyImages
מסתבך. פאביו קנבארו/GettyImages, Claudio Villa/ Grazia Neri

קפטן נבחרת איטליה לשעבר, פאביו קנבארו, נידון היום (רביעי) לעשרה חודשי מאסר בפועל בעקבות עבירה על חוקי המשטרה בביתו. הווילה של כוכבה של יובנטוס וריאל מדריד לשעבר הייתה חלק מחקירה שהתנהלה על ידי המשטרה, כאשר הכוכב בן ה-41 הפר את הוראות המשטרה להישאר מחוץ לנכס שלו.

קנבארו נענש בעשרה חודשי מאסר, כשגם אחיו פאולו, שמשחק בליגה הראשונה באיטליה במדי קבוצת ססואולו, ואשתו דניאלה ארנוסו היו מעורבים גם הם בפרשה. למרות זאת, השלושה אמורים לערער על ההחלטה, מה שאומר שקנבארו לא יילך כל כך מהר לכלא עד אשר יתבררו תוצאות הערעור.

על פי החקירה שהתנהלה על ידי התובע לואיג'י קנבאלה בנאפולי, השלושה הגיעו לווילה כדי לטבול בבריכה, והתעלמו מהעובדה שהמקום נאסר לכניסה כחלק מהעובדה שהמקום הוחרם והפך לרכוש משטרה. התובעים טענו כי במקום נעשו עבירות בנייה אחרי שלא ניתן היתר לבצע עבודות לבית, לגינה ולבריכה. האחים קנבארו אמנם זוכו מהטענות לגבי עבירות הבנייה, אבל הורשעו בכניסה לנכס באופן בלתי חוקי.

קנבארו בן ה-41 שנולד בנאפולי, החל לשחק בקבוצה הבוגרת ב-1992, לפני שעבר לפארמה. בלם העבר שיחק 136 משחקים במדי נבחרת איטליה והספיק להניף לפני שפרש את גביע העולם בגרמניה 2006, כשבאותה שנה נבחר גם לשחקן השנה בעולם. בין הקבוצות שבהן הוא שיחק: נאפולי, פארמה, אינטר, יובנטוס וריאל מדריד. את הקריירה סיים הבלם באל אהלי שם הוא שימש כמנהל טכני אחרי הפרישה שלו. לפני מספר חודשים הוא מונה למאמנה של האלופה הסינית גואנגז'ו במקומו של מרצ'לו ליפי שפרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully