וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "זה ההישג הגדול בקריירה שלי לצד האליפויות"

קינג ג'יימס התלהב מאוד מהעובדה ששבר את שיא האסיסטים לפורוורד, שהיה שייך לפיפן. בלאט: "זה הישג מופלא ורק מוכיח את הגדולה שלו". בתקשורת החמיאו לתצוגת ההגנה מול דטרויט

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
רגע מיוחד עבורו. לברון/AP

קליבלנד ממשיכה להתקדם. הקאבס הגיעו הלילה (בין שלישי לרביעי) לפאלאס של דטרויט ויצאו משם עם 93:102 מצוין, בעיקר בזכות מחצית שנייה אותה ניצחו 31:49, מה שעזר להם לחזור מפיגור 14 נקודות ולהשיג ניצחון 17 ב-19 משחקים. קווין לאב קלע 24 נקודות, כולן הגיעו בזכות שמונה שלשות. לברון הוסיף 19 וחילק 11 אסיסטים, מה שסייע לו להגיע ל-6,142 בקריירה, לעקוף את סקוטי פיפן ולהפוך לפורוורד עם הכי הרבה אסיסטים בהיסטוריה של הליגה. החבורה של דייויד בלאט נראית טוב וקיבלה שתי דקות ושתי נקודות בכורה מקנדריק פרקינס. בלילה בין חמישי לשישי מגיע מבחן גדול בדמות משחק ביתי מול גולדן סטייט ושם, קליבלנד תוכל לדעת כמה באמת היא השתפרה בחודשים האחרונים. בינתיים, היא כבר משחק וחצי בלבד מהמקום השני במזרח.

seperator

מספרי המשחק:

* לאב קלע 12 נקודות ב-4 מ-5 מהשלוש במהלך ריצת 3:20 שהחזירה את קליבלנד ממינוס 14 בתחילת המחצית השנייה, מיד לאחר פסק זמן שלקח בלאט.

* לאב השווה שיא קריירה עם שמונה השלשות שלו ושבר את שיא הניסיונות מחוץ לקשת, כשזרק 14 שלשות במשחק.

* קליבלנד עצרה את דטרויט על 30.8 אחוז בלבד מהשדה במחצית השנייה ו-40.2 במשחק כולו.

* הניצחון השאיר את אטלנטה כקבוצה היחידה שגברה על קליבלנד יותר מפעם אחת העונה.

* קליבלנד ניצחה בהפרש ממוצע של 22 נקודות את שלושת משחקיה מאז החזרה מפגרת האולסטאר.

* ב-19 המשחקים האחרונים, קליבלנד מחזיקה בפער נקודות של 12.3 בממוצע לטובה, הכי הרבה ב-NBA בתקופה הזו.

* קליבלנד עלתה למאזן 4:29 העונה במשחקים בהם קלעה יותר מ-100 נקודות.

עוד באותו נושא

ממשיכים לנצח: 93:102 לקליבלנד בדטרויט, בכורה לפרקינס

לכתבה המלאה
ג'יי אר סמית' קנדריק פרקינס מייק מילר קליבלנד קאבלירס. AP
פרקינס לראשונה עם חבריו החדשים/AP

התגובות:

לברון ג'יימס התרגש מאוד מההישג שלו: "יש לזה משמעות אדירה עבורי, יותר מאשר לעבור את אלן אייברסון בנקודות כמו שעשיתי במשחק האחרון, כי תמיד התגאתי במשחק המסירה שלי. הכיף הכי גדול עבורי תמיד היה לעזור לחברים לקבוצה להצליח, לא לעצמי. כשגדלתי, אהבתי את מייקל ג'ורדן, אבל גם כשאתה ילד, אתה לא חושב שתצליח להפוך יום אחד למייקל. אז בניתי הרבה מהמשחק שלי סביב סקוטי פיפן, כי הוא היה הכוכב שחשבתי שאוכל להיות. אז זו הרגשה נהדרת לשבור שיא שהיה שייך לו. זה אחד ההישגים הגדולים בקריירה שלי, לצד הזכייה באליפויות". פיפן סיים את הקריירה עם 6,136 אסיסטים.

על ההצגה של קווין לאב אמר לברון: "הלך לו טוב במשחק הזה, אז רציתי לתת לו את הכדור כמה שיותר. ככה אנחנו משחקים. מוצאים את האיש החם ונותנים לו להמשיך".

בלאט הופתע לשמוע על ההישג של לברון והוסיף בעניין: "זה הישג מופלא, בעיקר לאור העובדה שהוא בסך הכול חגג 30 לאחרונה. זה לא רק מוכיח את הגדולה שלו כשחקן, אלא מראה את היכולת שלו להפוך את השחקנים שסביבו לגדולים כמוהו". המאמן הוסיף: "עשינו קפיצת מדרגה והתחייבנו, אחד כלפי השני, לשחק כמו שאנחנו משחקים בשבועות האחרונים. לא עשינו הגנה ולא היו לנו את האנרגיות הדרושות קודם, אבל התעוררנו בזמן".

פרקינס הודה שלא ציפה לקבל דקות, שעות ספורות בלבד לאחר שחתם רשמית בקבוצה: "סימנו כל מיני מהלכים ולא היה לי מושג מה הם מתכננים", אמר הסנטר, שקלע סל ראשון במדי קבוצתו החדשה.

seperator

מה אמרו בתקשורת:

בוב פינאן, מה"ניוז הראלד", כתב: "זו הייתה אחת מתצוגות ההגנה הכי טובות שתראו ב-NBA השנה. מאמץ הגנתי סוחף, מאוד מרשים. הפיגור הגדול אליו קליבלנד נקלעה רק נתן לה את הדלק ואני חושב שהם ינצחו גם את גולדן סטייט. למשחק הזה הייתה אווירה של פלייאוף והוא היה מאוד חשוב עבור שתי הקבוצות".

ג'ייסון לויד מה"אקרון ביקון" הוסיף: "לברון מציב את ההישג הזה שלו בצמרת הרשימה. אם הוא ימשיך בקצב הזה של חלוקת אסיסטים, הוא יגיע לטופ 25 כבר העונה ולטופ 10 תוך ארבע שנים, בגיל 34 בלבד. ההתקפה של הקאבס מזכירה לי קצת את זו של אורלנדו, שהגיע לגמר ב-2009 והעיפה בדרך את קליבלנד. אומנם אין פה סנטר ברמת הדומיננטיות של דווייט הווארד (בלי להעליב את מוזגוב), אבל הגישה דומה. לרווח עם קלעי שלוש ולהשאיר נתיב פנימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully