וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובי קריסטינה בראון, בתה של וויטני יוסטון, מתה בגיל 22

שירות וואלה! סלבס

27.7.2015 / 5:38

כמעט חצי שנה אחרי שהובהלה לבית החולים כשנמצאה מחוסרת הכרה באמבטיה, בתה של הזמרת וויטני יוסטון מתה בהוספיס שבו קיבלה טיפול רפואי. זאת, כשלוש שנים אחרי מותה המפתיע של אמה באותן נסיבות. וואלה! סלבס דמעה

(אימג’בנק, Gettyimages)

משפחתה של הזמרת וויטני יוסטון חווה טרגדיה נוספת: בתה של הדיווה המנוחה, בובי קריסטינה בראון, מתה אתמול (א') כשהיא בת 22, בהוספיס שבו שהתה בעיר שיקגו - זאת כמעט חצי שנה אחרי שנמצאה מחוסרת הכרה באמבטיה שבביתה באטלנטה.

בצירוף מקרים מצמרר, בראון כמעט טבעה בחדר הרחצה שלה ונותרה מחוסרת הכרה, קצת יותר משלוש שנים אחרי שמתה גם הזמרת הגדולה באותן נסיבות - כשנמצאה ללא רוח חיים באמבטיית מלון בבוורלי הילס, ימים אחדים לפני שהיתה אמורה להשתתף באירועי טקס הגראמי.

בובי קריסטינה בראון, ניק גורדון. Maury Phillips / Stringer, GettyImages
הושפעה מהסרט על אמה? בראון ובעלה, ניק גורדון/GettyImages, Maury Phillips / Stringer

בראון, נולדה בשנת 1993 לזמרת שהיתה בשיא תהילה ובעלה דאז, בובי בראון, למשפחה מוזיקלית שכוללת גם את הזמרת דיון ווריק. לאורך חייה, התמודדה עם בעיות האלימות במשפחתה וצריכת הסמים של אמה, מה שהביאו בסופו של דבר למותה. לפני כשנה וחצי נישאה לניק גורדון, שהוא גם אחיה המאומץ. יוסטון אימצה אותו כאשר היה בן 12 (וקריסטינה היתה בת 9) - כך שכחודש אחרי מותה של אמה, חשפה הבת את מערכת היחסים ביניהם בפומבי ועוררה תדהמה במשפחתה.

מספר שבועות אחרי שידורו של סרט מדובר על חייה של יוסטון בטלוויזיה האמריקנית, ב-31 לינואר השנה, מצאו גורדון וחבר שהיה עימו את בובי קריסטינה, כשהיא טובעת באמבטיה בביתם. בהמשך, הובהלה לבית החולים, שם שהתה כשהיא בתרדמת.

בשבועות שאחר כך, למרות שמצבה הרפואי הורע, אביה טען כי מצבה משתפר אך גם כי היא וגורדון לא נישאו מעולם. אחר כך, הועברה להוספיס בעיר שיקגו, אך גם שם הטיפול הרפואי לא סייע. זאת, כאמור, עד שגופה לא עמד בטיפול והיא מתה.

"בובי קריסטינה בראון הלכה לעולמה ב-26 ליולי כשהיא מוקפת במשפחתה", נמסר בהודעה הרשמית ששחררה המשפחה, "היא סוף סוף שלווה בין זרועותיו של אלוהים. אנחנו רוצים שוב להודות לכולם על הכמויות העצומות של האהבה והתמיכה בחודשים האחרונים".


וואלה! סלבס מבינה שלפעמים המציאות עולה על כל דמיון.


מה אתם חושבים על מות בתה של יוסטון? ספרו בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בובי כריסטינה וויטני יוסטון בגאלה שלפני הגראמי 2011. Jason Merritt, GettyImages
עצוב. בובי קריסטינה בראון עם אמה, וויטני יוסטון/GettyImages, Jason Merritt
רכב לוויות בובי קריסטינה. dailymail.co.uk, צילום מסך
רכב הלוויות מגיע להוספיס שבו שהתה בראון/צילום מסך, dailymail.co.uk

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully