וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו: השם הנוסף של הבת של נינט טייב

5.2.2015 / 11:46

אם חשבתם שהרוקרית תסתפק בשם אחד ליורשת העצר הבכורה שלה ושל יוסי מזרחי - אתם כנראה לא מכירים את הגברת טייב, שהחליטה להעניק לבתה שם נוסף. רוצים לדעת מהו? וואלה! סלבס דאבל

נינט טייב. ניר פקין
שמחה כפולה. נינט טייב ויוסי מזרחי/ניר פקין

נראה שמה שטוב לכוכבות הוליווד הנוצצות, בטח ובטח טוב גם לאחת הכוכבות הכי גדולות שידעה הביצה המקומית - נינט טייב, שהחליטה שגם בתה הבכורה צריכה לשאת שתי שמות. ממש כמו בת מלוכה.

מקורבים לטייב ובעלה יוסי מזרחי, סיפרו לוואלה! סלבס, שהשניים התייעצו לא מעט עם רבנים שעזרו להם לבחור את השם הכי נכון לבת הקטנה, שנולדה לפני מספר שבועות. השם הנבחר היה אמיליה, אך המקורבים מספרים כי יש טוויסט בעלילה וכי הרוקרית החליטה להעניק לבתה שם נוסף.


עוד סיפורי סלבס:
צפו: נינט טייב בראיון ראשון אחרי הלידה

נינט טייב. ניר פקין
יא מאמא. נינט טייב/ניר פקין

אז מה השם הנוסף? נראה שעם כל הכבוד לשם הבינלאומי אמיליה, נינה החליטה שהיא גם רוצה להישאר נאמנה למקורות והעניקה לבתה את השם המקראי - שרה. כן, ממש כמו אמנו הראשונה.

אם כך, מהיום כשתתקלו בטייב ג'וניור ברחוב, כדאי שתפנו אליה בשם אמיליה שרה מזרחי טייב. אלא אם כן אתם צלמי פפראצי ואז, סביר להניח, היא תתעלם מכם ותמשיך בשלה.

טייב ג'וניור הגיחה לאוויר העולם לפני פחות מחודש, לזוג הורים, שהתחתן לאחר תקופה קצרה בה יצאו. קודם ליחסים הרומנטיים, ניהלו השניים יחסי עבודה במשך שנים, אלא שאז נינט נכנסה לאולפן ההקלטות עם להקת הקולקטיב (שבה חבר מזרחי) ויצאה ממנו עם בעל אוהב. חודשים ספורים אחרי תחילת עבודתם, באוגוסט 2013, טייב וארוסה דאז יהודה לוי, הודיעו על פרידה אחרי כשמונה שנות זוגיות.


וואלה! סלבס רצתה לקרוא לבת של אורסולה, היא פשוט נורא הזדהתה עם המכשפה מבת הים הקטנה.


רכלו על השם המלא של בתה של נינט טייב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully