וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספר הבא בסדרת "שיר של אש ושל קרח" לא יצא ב-2015

31.1.2015 / 9:23

ג'ורג' ר. ר. מרטין לא יוציא השנה את הספר השישי בסדרה שעליה מבוססת "משחקי הכס", ולמעשה אין מועד משוער כלל. "אלה ספרים שהולכים ונעשים מורכבים יותר", אומרת המו"ל שלו

ג'ורג' ר. ר. מרטין, משחקי הכס. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
כותב מפלצות באורך שלושה ספרים אחרים/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

בשלב הזה כבר עברו ארבע שנים מאז שיצא "ריקוד עם דרקונים", החמישי בסדרת "שיר של אש ושל קרח", אבל הספר הבא עדיין לא נראה באופק, ונראה שלא יהיה מנוס ל"משחקי הכס" המבוססת עליהם לעקוף את העלילות שבספרים, ואולי אף לחשוף את הסוף עוד בטרם יצא הספר השישי.

בריאיון עם הגארדיאן אמרה ג'יין ג'ונסון, המו"ל של ג'ורג' ר. ר. מרטין, כי הספר השישי בסדרת "שיר של אש ושל קרח" לא צפוי לצאת ב-2015. יתרה מזה, לדברי ג'ונסון ייתכן שגם 2016 לא תביא עמה את הספר המיוחל, "רוחות החורף". "אין לי מידע על מועד משוער של הוצאתו לאור", אמרה ג'ונסון, "אלה ספרים שהולכים ונעשים מורכבים יותר ודורשים כמויות עצומות של ריכוז כדי לכתוב אותם. המעריצים באמת צריכים להעריך את העובדה שאורכן של המפלצות האלה שקול לשניים או שלושה רומנים של כותבים אחרים".

במקום הספר צפויות לצאת בחודש אוקטובר השנה גרסאות מאוירות לשלוש הנובלות שפורסמו בעבר ומתרחשות תשעים שנה לפני אירועי "משחקי הכס": "האביר הלא משוח", "החרב המושבעת" ו"אביר המסתורין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully