וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מתנצל? אוחנה בעבר: "יש לנו מספיק שטחים, מצדי שיפנו הכול"

27.1.2015 / 0:25

מאמן הנוער ששובץ במקום ריאלי בבית היהודי התבטא לא אחת באופן המנוגד לרוח המפלגה, היה מועמד ל"קדימה" ושיבח את שרון על ההתנתקות: "שום שטח אדמה לא מקדש מות חפים מפשע"

מתוך קמפיין הבית היהודי

"כל דבר שיביא שקט ושלום אני בעדו, גם אם זה כרוך בהתנתקות" - התבטאות זו לא שייכת לחברי המחנה הציוני או לאנשי סיעת יש עתיד, אלא לרכש החדש של מפלגת הבית היהודי, כדורגלן העבר אלי אוחנה, ששוריין אתמול (שני) בעשירייה הראשונה ברשימה.

אוחנה, שהיה מזוהה עם הליכוד במשך שנים ארוכות, התייחס בריאיון לידיעות אחרונות ב-2005 לאפשרות שיצטרף למפלגת קדימה. "אני בקשרים עם פוליטיקאים, ולא פוסל שום דבר. אם יהיה משהו קונקרטי, אשקול אותו", אמר. על ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, שהוביל את תהליך ההתנתקות, אמר באותו ריאיון כי הוא "אולי ראש הממשלה הכי טוב שהיה. מבחינת הרבה ליכודניקים, הליכוד זה שרון. אנשים רואים מנהיג עם דעות מוצקות והחלטות נחושות, ולכן הם הולכים אחריו".

בריאיון אחר למעריב, שנתיים קודם, אמר אוחנה: "ששרון יפנה את כל ההתנחלויות מצדי, יש לנו מספיק שטחים לחיות בהם. רק חמור לא משנה את דעתו. רוב העם הפלסטיני רוצה לחיות בשקט, תנו להם והם יתנו להם לחיות בשקט. שום דבר, שום שטח אדמה, לא מקדש מוות של אנשים חפים מפשע".

בחירות 2015 || סיקור מיוחד:
לאחר הפיצוץ עם ישי: עוצמה יהודית הציגו רשימה לכנסת
"כולנו": סיימנו ההתקשרות עם רונן משה עם היוודע דבר החקירה
עתירת חוטובלי התקבלה, ספירת הקולות בפריימריז נעצרה

נפתלי בנט ראש הבית היהודי עם כדורגלן העבר אלי אוחנה. עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט,
"יש לנו מספיק שטחים לחיות בהם". אלי אוחנה ונפתלי בנט/עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט

עתה, עם הצטרפותו לבית היהודי, השמיע אוחנה טון אחר לעומת אותן התבטאויות יוניות. "כל חיי הייתי ליכודניק, אבל אני לא מאמין יותר בדרך הנסיגות", הדגיש. "כמו כל עם ישראל, גם אני התפכחתי. אני אוהב את עם ישראל, את ארץ ישראל ותורת ישראל. הגעתי הביתה, לבית היהודי".

אוחנה נפגש בימים האחרונים עם יו"ר המפלגה נפתלי בנט. במהלך שיחתם הביע כדורגלן העבר הזדהות עם ערכי הבית היהודי הן בתחום המדיני והן בתחום החברתי-כלכלי. הם סיכמו כי אוחנה יוצב בעשירייה הראשונה ברשימת המפלגה לכנסת ה-20.

אוחנה, בן 50, הוא השישי מבין תשעה אחים. הוריו עלו ממרוקו והתיישבו בקריית שמונה, משם עברו לשכונת ואדי סאליב שבחיפה ולאחר מכן לירושלים. בגיל 16 החל לשחק בקבוצת הבוגרים של בית"ר ירושלים והפך לאחד מסמלי הקבוצה והעיר. בשנת 2004 נבחר אוחנה על ידי הציבור להשיא משואה בטקס הפותח את יום העצמאות. כיום הוא משמש מאמן נבחרת הנוער ופרשן בערוץ הספורט.

(עדכון ראשון: 23:25)

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully