וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר דמיס רוסוס הלך לעולמו בגיל 68

26.1.2015 / 16:01

רוסוס, שמכר יותר מ-60 מיליון אלבומים במהלך הקריירה, היה אמור להגיע להופעה ראשונה בישראל בקיץ 2014, אך זו בוטלה עקב מצבו הבריאותי. בשבועות האחרונים אושפז בבית חולים פרטי באתונה בעקבות מחלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגדולי הזמרים שידעה יוון. דמיס רוסוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמר היווני המצליח דמיס רוסוס מת היום (שני) בבית החולים "Hygia" באתונה. רוסוס אושפז לפני מספר שבועות לאחר שלקה במחלה שפרטיה לא פורסמו. רוסוס נולד באלכסנדריה, מצרים ב-1946 לאב יווני ולאם מצריה. המשפחה עברה ליוון בשנות ה-60 בעקבות מבצע קדש כשהיא מותירה את מרבית נכסיה מאחור.

רוסוס היה חבר בלהקת "בנה של אפרודיטה" ששילבה רוק מתקדם ורוק פסיכדלי ופעלה מסוף שנות השישים לתחילת שנות השבעים. לאחר פירוקה פנה לקריירת סולו ועבר למוזיקה מיינסטרימית יותר והיה חתום על מספר להיטים, בהם "גודביי, מיי לאב, גודביי". שיריו זכו להצלחה בישראל, בה גם הופיע בעבר.

שירו "Tales of the Future" נכלל בפסקול הסרט "בלייד ראנר". בשנות השמונים הקריירה שלו החלה לדעוך, משקלו התעצם עד כדי 147 קילו והוא סבל מבעיות בריאותיות שונות ומדיכאון. ביוני 1985 הוא היה אחד מהנוסעים שנחטפו במהלך חטיפת טיסה 847 של TWA, וממשלת יוון שחררה את המחבל עלי עטוה תמורתו ותמורת 7 נוסעים יוונים נוספים.

במהלך הקריירה מכר רוסוס למעלה מ-60 מיליון אלבומים ברחבי העולם. ב-2010 היה אמור לערוך את הופעתו הראשונה בישראל בהיכל נוקיה, אך יומיים קודם לכן ביטל את הגעתו. במאי 2014 הודיע בשנית על ביטול מופע לו ציפו רבים ממעריציו בישראל, הפעם בהיכל התרבות, בשל מצבו הבריאותי הקשה. הוא היה בן 68 במותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully