וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי וילצ'רסקי אוסף תרומות ל"סרט הסטלנים הראשון"

23.1.2015 / 8:44

כוכב הרשת פונה לעזרת הגולשים כדי שיעזרו לו לממן סרט סטלנים בכיכובם של נלי תגר ו-וילצ'רסקי עצמו, בעלות של חצי מיליון שקל. "נחנקנו מסרטים על הסכסוך הפלסטיני"

צילום מסך

"איך יכול להיות שהשנה היא 2015 ועדיין לא עשו בארץ סרט סטלנים אמיתי?" תוהה גדי וילצ'רסקי בעמוד הפרויקט שלו באתר המימון הישראלי "מימונה". אכן, שאלה טובה, ואם גם לכם היא הציקה, אז הנה נענו תפילותיכם.

וילצ'רסקי, כוכב הרשת שפרץ לחיינו עם מגפון בתקופת המחאה החברתית ב-2011, מוכר לגולשים בעיקר דרך עמוד הפייסבוק שלו, המונה 174 אלף עוקבים, ובקטעי וידיאו ביוטיוב המתעדים את הופעות הסטנד אפ שלו ואת פעילותו בשטח. עכשיו הוא רוצה לגייס את קהל התומכים הרב הזה כדי שיעזור לו לממן את צילומי "שלושה צעדים למיליון", הסרט הראשון שלו וסרט הסטלנים הראשון בישראל בכלל. לשם כך פתח פרויקט מימון באתר "מימונה", בתקווה שהגולשים ילכו אחריו גם הפעם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסרט "שלושה צעדים למיליון" מגולל את סיפורם של ארבעה חברים שיוצאים למסע בעקבות תיק ובו מיליון שקל שהשאיר להם חבר. בדרך, כך מתואר בעמוד הפרויקט, "עוצרים אותם, חוטפים אותם, יורים עליהם והם מסתבכים עם העולם התחתון. בקיצור סלט. תסמכו עלינו, הסרט קורע!"

בסרט יככבו נלי תגר ("אפס ביחסי אנוש"), יוסי צברי, דוד שאול וגדי וילצ'רסקי עצמו. יעד הפרויקט הוא חצי מיליון שקל, ובינתיים התרומות זורמות בקצב מעודד. בין המתנות המגוונות לתורמים אפשר למצוא מנוי לכל החיים להופעות הסטנד אפ של וילצ'רסקי, הקרנה פרטית שיערוך וילצ'רבסקי בבית התורם, שילוב שם התורם בתוך הסרט ובילוי של שעה עם וילצ'רבסקי שיעשה איתכם שיגועים.

"הגיע הזמן שיהיה כבר סרט סטלנים ישראלי", אמר וילצ'רסקי לוואלה!טק, "נחנקנו מסרטים על הסכסוך הפלסטיני וסרטים כבדים על מלחמות וטרגדיות. זה יהיה סרט סטלנים באווירת סופר-באד, צחוקים ובלאגנים מתוך סטלות".

רוב הפעילות שלך היא אינטרנטית, ועכשיו אתה מממן את הסרט שלך באינטרנט. מה היית עושה בלי האינטרנט?
"בלי האינטרנט הייתי יושב עם אקורדיון בכניסה לדיזנגוף סנטר ומקבץ נדבות".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully